مردم جواب انگلیسی‌ها را ۷ اسفند می‌دهند

کد خبر: 495651

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تمجید از شخصیت ممتاز علمی، مبارزاتی و انقلابی آیات یزدی، جنتی و مصباح گفت: دشمنان از چهره‌‌هایی که همواره در مسیر انقلاب پیش‌تاز و استوار بوده‌اند به شدت عصبانی هستند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس و دبیرکل جمعیت روهپویان انقلاب اسلامی درباره چرایی تلاش رسانه‌های انگلیسی از جمله «بی‌بی‌سی» و جریان ضد انقلاب برای رای نیاوردن آیات عظام مصباح، جنتی و یزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمنان با افراد و شخصیت‌هایی که بیشتر از اسلام و خط انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و اصرار بر حرکت‌کردن در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را دارند، مخالف و از آنان عصبانی هستند.
وی با تمجید از شخصیت ممتاز علمی، مبارزاتی و انقلابی آیات یزدی، جنتی و مصباح افزود: دشمنان از چنین چهره‌‌های پیش‌تاز در حرکت‌های انقلابی که در این مسیر همواره موثر و استوار بوده‌اند، به شدت ناراحتند از این رو در تلاش‌اند تا به زعم خود این افراد را از میدان خارج کنند و با تبلیغات دروغین و موجب شوند تا کمتر این حضرات رای بیاورند.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: البته همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم عکس خواست دشمنان عمل خواهند کرد. معتقدم 7 اسفند مردم پای صندوق رای جواب کوبنده‌ای به انگلیسی و ایادی آنها می‌دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد