برجام۱ شسته و رفته شود بعد سراغ برجام۲ بروند

کد خبر: 492399

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای روحانی برجام ۱ را شسته و رفته انجام دهد بعد به سراغ برجام های بعدی برود

خبرگزاری مهر: ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در خصوص ضرورت تحقق برجام ۲ گفت: مشکل اصلی کشور، اقتصاد و معیشت است. برجام ۱ تا هزار فرقی نمی کند، چون باید مشکلات اقتصادی حل شود.
وی افزود: اگر مقصود رئیس جمهور از انجام برجام ۲، حل مشکلات اقتصادی است باید ابتدا برجام ۱ را کامل به سرانجام رسانده و مطالبات ما توسط غرب به طور کامل پرداخت شود تا برجام های بعدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تولیدمحور بنا گذاشته شود.
این نماینده مجلس ادامه داد: باید سرمایه گذاران خارجی امکانات خود را به کشور آورده تا منجر به ساخت و تولید شود، اما این مسئله علی رغم توافقات انجام شده، هنوز تحقق پیدا نکرده است، تنها حرف زده می شود.
آقامحمدی گفت: هیئت های اروپایی که به کشور آمدند چیزی با خود نیاوردند، پول های بلوکه شده ما آزاد نشده و سرمایه گذاری خارجی بدون ترس از تهدید آمریکا، عملی نشده است؛ بنابراین اگر آقای رئیس جمهور توانست برجام ۱ را کامل انجام دهد، به سراغ برجام های بعدی برود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: برجام های بعدی چیزی جز اشتغال و معیشت را نباید در نظر داشته باشد که در غیر این صورت حاشیه است.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس خاطرنشان کرد: آنچه در توافق اخیر با عنوان برجام وعده داده شد، هنوز محقق نشده. تحریم های آمریکا برداشته نشده است و مسئله روادید برای ایرانیان خود مسئله مهمی است که باید حل شود. بنابراین آقای روحانی برجام ۱ را شسته و رفته انجام دهد بعد به سراغ برجام های بعدی برود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد