زریبافان: از فهرست 30 نفره حمایت می‌کنیم

کد خبر: 491534

دبیرکل جبهه یاران ولایت گفت:ضمن تبریک ائتلاف صورت گرفته به همه نیروهای انقلابی و ولایی،وظیفه خود می‌دانیم با تمام وجود از تصمیمات شورای ائتلاف حمایت و حداکثر تلاش خود را برای موفقیت افراد تعیین شده بکار گیریم.

خبرگزاری فارس: مسعود زریبافان دبیر کل جبهه یاران ولایت و عضو هیئت مؤسس یکتا در خصوص ائتلاف اصولگرایان گفت: بی‌تردید ائتلاف اصولگرایان را به فال نیک گرفته و آن را کاری مقدس می‌دانیم و امیدواریم که این اقدام مبارک مبنا و پایه‌یک کار اساسی و پایدار در همگرایی بین نیروهای انقلابی و ارزشی شود.
زریبافان افزود: ما امید آن داریم، تلاش صورت گرفته موجب شود تا در آینده همه تشکل‌ها و احزاب سیاسی و شخصیت‌های انقلابی، ارزشی و اصولگرا در یک فرایند مردم‌سالارانه و ایثارگرانه به ایجاد یک ساختار دائمی و اساسی برای همگرایی مبنایی و ریشه‌ای و به‌دوراز هرگونه خودخواهی و سهم خواهی‌های شخصی و گروهی نائل شوند.
زریبافان گفت: ضمن تبریک ائتلاف صورت گرفته به همه نیروهای انقلابی و ولایی، وظیفه خود می‌دانیم با تمام وجود از تصمیمات شورای ائتلاف حمایت و حداکثر تلاش خود را برای موفقیت افراد تعیین‌شده بکار گیریم.
وی در پایان افزود: تحقق وحدت کلمه به‌عنوان کلام امام راحل عظیم الشان در بین اصولگرایان قطعاً موجب خوشحالی امام خامنه‌ای عزیز و خشنودی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد