پوردستان: فرماندهان، جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند

کد خبر: 483199

بیست و دومین همایش سرانگشتان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه فرماندهان گردان قرارگاه منطقه‌ای شمال سرق نزاجا با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در مشهد برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در بیست و دومین همایش سرانگشتان نیروی زمینی گفت: یک فرمانده باید توجه کامل به زیر مجموعه خود داشته باشد و سعی در برطرف کردن مشکلات کرده و غرور از کسب این جایگاه، او را از هدف خود که خدمت است دور نکند.
وی در راستای تهدید در فضای جنگ های نیابتی گفت: ما به عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم و تهدید امروز مقابله با گروهک‌های تکفیری است که دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند و هدف آن‌ها ضربه زدن به اسلام است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از فرماندهان می‌خواهم جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته باشند و همچنین توجه به سربازان را در نظر داشته باشند چون استفاده دشمن از شبکه‌های اجتماعی اکثراً غیر اخلاقی است و جوانان ما را به خطر می‌اندازد پس باید تدابیر و آموزش‌های لازم را در این زمینه لحاظ کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد