بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای اصولگرایان

کد خبر: 478210

سخنگوی جبهه پایداری با تأکید براینکه تمام اصولگرایان سند عدم سهم خواهی را قبول دارند، از بررسی صلاحیت کاندیداها درکمیته فرعی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان خبر داد.

تسنیم: حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ما با هماهنگی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان فعالیت می کنیم، اظهار داشت: کمیته ای در شورای ائتلاف اصولگرایان برای بررسی وضعیت نامزدهای انتخاباتی تشکیل شده است و جبهه پایداری در آن کمیته نماینده دارد.
وی درباره ضرورت وحدت اصولگرایان گفت: سازوکاری که در زمینه وحدت اصولگرایان در نظر گرفته شده این است که در وحدت اصولگرایان ملاک ها مد نظر باشد.
سخنگوی جبهه پایداری افزود: اعضای کمیته بررسی کننده نامزدها، صلاحیت های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بررسی می کنند و همه قول داده اند که این اقدام صورت گیرد و تمام اصولگرایان قبول کرده اند که رأی شورای ائتلاف اصولگرایان را بپذیرند.
حجت الاسلام بی ریا درباره سند عدم سهم خواهی گفت: تمام کسانی که در ائتلاف اصولگرایان شرکت کرده اند، نسبت به اصول اصولگرایی هم داستان اند و آن را قبول دارند و سند عدم سهم خواهی را همه پذیرفته اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد