زاکانی: بالاترین سطح نفوذ درسطح مسئولان است

کد خبر: 461029

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا امروز بعداز37سال می‌خواهد از پسابرجام راهی برای بازگشت فراهم کند.

فارس: علی رضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست "فصلی نو از مبارزه" گفت: آمریکا امروز بعداز37سال می‌خواهد از پسابرجام راهی برای بازگشت فراهم کند.
وی با تأکید بر اینکه بالاترین سطح نفوذ درسطح مسئولان است، گفت: بدترین نوع نفوذ نیاز و محتاج بودن به آمریکا به عنوان عنصر نجات بخش است، منجی دانستن آمریکا خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند.
زاکانی خاطرنشان کرد: برخی مسئولان معتقدند بدون تکیه به سرمایه گذاران خارجی نمی‌توان کاری از پیش برد و خود را محتاج آمریکا می‌دانند و می‌خواهند از این طریق حق زیستن مسالمت آمیز کنار آنها را کسب کنند و بروز این تفکر در کتاب مبانی نظری برنامه چهارم توسعه که در زمان اصلاحات تدوین شد قابل مشاهده است.
به گفته وی، راه و فصل نو برای مبارزه با استکبار مبارزه با اندیشه منحط وابستگی به آمریکا در اندیشه مسئولان است، این اندیشه ذهن مسئولان را مثل موریانه خالی و آنها را ابزار دشمن می‌کند، آمریکا در کجا مشکلات آن کشور را حل کرده که حالا در ایران بیکاری را حل کند،حضور آمریکا سم مهلک منطقه است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد