تکذیب خبر عدم صدور مجوز به مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب

کد خبر: 455866

قائم‌مقام وزیر کشور گفت: تاکنون در مورد مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب هیچ بحثی در کمیسیون ماده 10 احزاب صورت نگرفته است.

تسنیم: حسینعلی امیری قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور درباره برخی اخبار مبنی بر عدم صدور مجوز مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب به دلیل عدم تأیید صلاحیت 3 عضو هیئت مؤسس اظهار داشت: پرونده مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب در دستور کار کمیسیون ماده 10 احزاب قرار دارد و این کمیسیون تاکنون هیچ اظهارنظری در خصوص این حزب نکرده است.
وی با بیان اینکه هر چه قانون باشد، به آن عمل می کنیم، ادامه داد: اگر مطابق قانون متقاضیان تأسیس حزب محکومیت محرومیت از فعالیت های سیاسی و اجتماعی داشته باشند، طبیعتاً به آنها اجازه تأسیس حزب داده نمی شود و اگر محکومیت نداشته باشند و مطابق قانون منعی برای آنها وجود نداشته باشد، به آنها اجازه تأسیس حزب داده می شود.
سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تاکنون در مورد مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب هیچ بحثی در کمیسیون ماده 10 احزاب صورت نگرفته است.
امیری درباره برگزاری جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب یادآور شد: باتوجه به اینکه 2 عضو کمیسیون از نمایندگان هستند و الان نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود به سر می برند، بعید می دانم این هفته کمیسیون ماده 10 احزاب تشکیل شود و احتمالاً هفته آینده جلسه این کمیسیون تشکیل می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد