پیام‌ انتخابات سوریه از نگاه «العربیه»

کد خبر: 346245

مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان استقبال فراتر از حد انتظار معارضان سوری از انتخابات، تداوم عملیات ارتش در ریف جنوبی حلب، پاکسازی اطراف ادلب، حلب، دمشق و لاذقیه و اذعان آمریکا به نقش حزب الله در سوریه دانست.

فارس: مهمترین تحولات سیاسی و میدانی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان استقبال فراتر از حد انتظار معارضان سوری از انتخابات، تداوم عملیات ارتش در ریف جنوبی حلب، پاکسازی اطراف ادلب، حلب، دمشق و لاذقیهو اذعان آمریکا به نقش حزب الله در سوریه دانست .

تحولات میدانی

استقبال فزاینده از انتخابات فراتر از حد انتظار معارضان سوری بود

رئیس حزب «سوریه وطن» با اشاره استقبال گسترده از انتخابات ریاست جمهوری در سوریه تاکید کرد که این استقبال فراتر از حد انتظار معارضان سوری بود .

تداوم عملیات ارتش سوریه در ریف ‌جنوبی حلب/ تدارک برای گشودن محور ریف ‌غربی

یگان‌های ارتش سوریه در حلب ضمن ادامه عملیات در ریف جنوبی حلب، خود را برای گشودن محور ریف غربی آماده می‌کنند .

پاکسازی اطراف ادلب، حلب، دمشق و لاذقیه گام جدید ارتش پس از انتخابات

بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه، برنامه‌های ارتش این کشور برای نابودی تروریست‌ها در صحنه میدانی نیز به سمت هدف آشکاری در حرکت است .

تحولات سیاسی

پیام‌ انتخابات سوریه از نگاه شبکه سعودی العربیه

العربیه در تحلیلی درباره انتخابات اخیر سوریه تصریح کرد این انتخابات پیام ایران بود مبنی بر اینکه ایران بازیگر کلیدی است حتی اگر آمریکا، غرب و کشورهای عربی باشند .

هاآرتص: اتحاد ضد بشار اسد درحال فروپاشی است

روزنامه هاآرتص در گزارشی نگرانی عمیق تل‌آویو از شکسته شدن جبهه ضد اسد را آشکار ساخت .

مشاور اسد: غرب حق ندارد برای سوریه مشروعیت تعیین کند

مشاور رئیس‌جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه راشاتودی ضمن انتقاد از مواضع غرب و برخی کشورهای عربی درباره انتخابات سوریه تأکید کرد که غرب حق ندارد به مردم سوریه مشروعیت بدهد و این سوری‌ها بودند که به انتخابات مشروعیت دادند .

اظهارات کری پذیرش نفوذ حزب‌الله در سوریه بود

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه موضع واشنگتن در قبال حزب‌الله تغییر نکرده، گفت آمریکا این واقعیت را پذیرفته که حزب‌الله در سوریه نفوذ دارد .

ائتلاف مخالفان سوریه منحل می‌شود

یک عضو ارشد گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه از تشکیل قریب الوقوع گروهی جدید خبر داد؛ اقدامی که ناظران آن را شکاف و شکستی جدید برای مخالفان می‌دانند .

ائتلاف مخالفان سوریه در تدارک تعیین جانشین «جربا»/«ریاض حجاب» شانس اول ریاست

روزنامه الشرق‌الاوسط از قول یکی از چهره‌های ارشد معارضان سوریه از تدارکات ائتلاف مخالفان سوریه برای تعیین جانشین ریاست فعلی این انتخاب خبر داده و «ریاض حجاب» نخست‌وزیر پیشین سوریه را شانس اول جانشینی وی دانسته است .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد