پرسش‌هایی درباره مهدی هاشمی+سند

کد خبر: 230947

ادعای اخیری که تحت عنوان «بیانیه‌ی خانواده آقای هاشمی» اولین بار در سایت‌های جریان فتنه و ضد انقلاب در مورد نحوه انتقال مهدی هاشمی به زندان منتشر شده است، بنحوی ماجرای انتقال مهدی هاشمی از بیمارستان به زندان را بیان کرده است که مخاطب بی‌اطلاع از همه جا تصور می‌کند که آقای مهدی هاشمی بیمار و در حال احتضار به زور و غیر قانونی از بیمارستان به اوین منتقل شده است.

پرسش‌هایی درباره مهدی هاشمی+سند
سرویس سیاسی«فردا»: آیت الله هاشمی رفسنجانی با گذشت حدود 50 روز از بازداشت فرزندش مهدی، هنوز واکنش علنی به این ماجرا ابراز نداشته است اما محسن هاشمی در همان روزها اعلام کرد که پدرش مي گويد بچه‌های من مثل بچه‌های بقیه افراد هستند و فرقی بین بچه های من با بچه مردم نیست. نظر ایشان این است که نباید تبعیضی صورت بگیرد و باید بدون تبعیض با فرزندان ایشان برخورد شود. در همان روزها، برخی رسانه‌ها با یادآوری این جمله‌ی آیت الله هاشمی که مهدی را «یکی مثل بقیه‌ بچه‌های مردم» خوانده بود، با انتشار اسنادی از موارد مبهم در کارنامه مهدی، از آقای هاشمی سوال کردند که آیا همه‌ی بچه‌های مردم چنین امکانی را دارند؟ با این حال، ادعای اخیری که تحت عنوان «بیانیه‌ی خانواده آقای هاشمی» اولین بار در سایت‌های جریان فتنه و ضد انقلاب در مورد نحوه انتقال مهدی هاشمی به زندان منتشر شده است، بنحوی ماجرای انتقال مهدی هاشمی از بیمارستان به زندان را بیان کرده است که مخاطب بی‌اطلاع از همه جا تصور می‌کند که آقای مهدی هاشمی بیمار و در حال احتضار به زور و غیر قانونی از بیمارستان به اوین منتقل شده است. این در حالی است که پس از چند روز فضاسازی در مورد مشکل قلبی این متهم و ارتباط دادن آن با نحوه نگهداری در زندان، نهایتا پس از انجام چندین مرحله معاینه توسط 11 پزشک متخصص در یکی از بیمارستان‌های تهران و سپس عمل آنژیوگرافی مشخص شد که مهدی هاشمی هیچ‌گونه مشکل قلبی قابل اعتنایی ندارد اما ناگهان ادعای نارسایی کلیه مطرح شد که پس از معاینات تخصصی پزشکی محرز شد که این ادعا نیز مانند ادعای نارسایی قلبی، وجهی ندارد.
اما برای اینکه در اثر بیانیه اخیر خانواده آقای هاشمی، خدای نکرده شائبه انحراف افکار عمومی از مسائل مطرح شده در مورد آقای مهدی هاشمی، شکل نگیرد و با توجه به اینکه بیانیه اخیر این خانواده محترم نشان داد که ظرفیت و علاقه خوبی برای پاسخگویی به مسائل مرتبط با مهدی در این خانواده وجود دارد، یکی از این مسائل مبهم را که قبلا نیز چندین بار در رسانه‌ها مطرح شده اما بی‌جواب مانده مطرح می‌شود و درخواست می‌شود که توضیح خود را در قالب بیانیه، اطلاعیه، یادداشت، یا هر چیز دیگری که خودشان صلاح می‌دانند در این زمینه نیز بیان کنند. ماجرای کشتی تفریحی مهدی هاشمی درحالي كه بيكاري فارغ التحصيلان دانشگاهي يكي از دغدغه‌هاي خانواده‌ها است مهدي هاشمي توانسته است در سن 24 سالگي رييس هيئت مديره و مديرعامل شركت مهندسي و ياخت تاسيسات دريايي ايران شود.
او در اين زمان يعني سال 72 در نامه‌اي به فرماندهي منطقه هوايي مهرآباد درخواست تحويل گرفتن شناوري را جهت ترخيص داشته است كه متعلق به وي بوده و نامبرده نماينده خود را براي تحويل گرفتن اين شناور مجلل معرفي مي كند. مهدي هاشمي در نامه مذكور تاكيد دارد كه اين شناور متعلق به شخص اوست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد