اطلاعات سري سايت وابسته به سيا هک شد

کد خبر: 178699

پايگاه اينترنتي شرکت امنيتي استراتفور که سايه سازمان جاسوسي مرکزي آمريکا نام گذاشته شده است، از سوي يک گروه ناشناس هک شد و اطلاعات بسيار زيادي از اين شرکت از جمله ليست مشتريان آن لو رفت.

اطلاعات سري سايت وابسته به سيا هک شد

مشرق: پايگاه شرکت امنيتي استراتفور آمريکا از سوي تعدادي از گروه هاي مخالف با شرکت هاي امپرياليستي امنيتي غرب موسوم به آنيونيمس هک شد و بيش از 200 گيگا بايت از اطلاعات محرمانه اين شرکت به سرقت رفت.

بر اساس اين گزارش، اطلاعات به سرقت رفته شامل اطلاعات پست الکترونيک و کارت هاي اعتباري بود که فهرستي از چهار هزار نفر از مشتريان خصوصي و شرکت ها و موسسات مالي بزرگ نيز جزو مواردي بوده که لو رفته است، اين اطلاعات نشان مي دهد که شرکت هاي بزرگي نظير گولدمن اند ساکس، موسسه راکفلر، ارتش آمريکا، نيروي هوايي آمريکا، ام اف گلوبال و برخي از موسسات سازمان ملل متحد از جمله مشتريان اين مرکز اطلاعاتي و امنيتي بوده اند.

بر اساس پايگاه خبري هافينگتون پست کارت هاي اعتباري نيز براي مشتريان اين سازمان صار مي شده است تا بخشش هاي ميليوني خود را به موسسات خيريه از طريق اينترنت واريز کنند.

پايگاه خبري عربين بزينس نيز با اعلام اين مطلب تاکيد کرد که به فهرست مشتريان اين شرکت که برخي از موسسات و شرکت هاي عربي، غربي و اسرائيلي فعال در خاورميانه را نيز شامل مي شود، دست پيدا کرده است، بر اساس اين گزارش اين مشتريان شامل برخي موسسات اطلاع رساني و مالي عربي و خبرگزاري هاي مشهور و شرکت هاي نفتي جهاني نيز مي شده است.

رسانه هاي آمريکايي نام سايه سازمان جاسوسي مرکزي آمريکا را براي شرکت امنيتي استراتفور انتخاب کرده اند، اين سازمان افراد و کارمندان سابق اطلاعات مرکزي آمريکا را به خدمت مي گيرد و اعتبار زيادي براي خود از اين طريق ايجاد کرده است، لو رفتن اين حجم از اطلاعات امنيتي اين شرکت ضررهاي بسيار زيادي را متوجه آن مي کند، هکرهاي اين عمليات اعلام کرده اند که اين اقدام را با اهداف ايدئولوژيک صورت داده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد