جبهه پایداری به دایره اصولگرایی بپیوندد/ منحرفینی که به باندهای قدرت و ثروت مرتبطند در کمین اند

کد خبر: 170900

امیدواریم مسئولان شورای نگهبان با درایت و هوشیاری همیشگیشان ماهیت این افراد را کشف کرده و اجازه ندهند این افراد به واسطه پیوندی که با قدرت و ثروت دارند مردم را فریب داده و به مجلس راه یابند اما این موضوع مسئولیت همه اصولگرایان را نیز سنگین‌تر می‌کند، قطعا با حذف و تحکیم وحدت راه را برای ورود انحرافیون به انتخابات و مجلس خواهیم بست.

جبهه پایداری به دایره اصولگرایی بپیوندد/ منحرفینی که به باندهای قدرت و ثروت مرتبطند در کمین اند
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید براینکه عملکرد جبهه پایداری در ‌‌نهایت برای خود این جبهه ایجاد مشکل خواهد کرد نه مجموعه اصولگرایی، خاطرنشان ساخت: علی رغم تمام ان قلت‌ها و مسائلی که این جبهه تا به امروز داشته است آیت الله مهدوی کنی و سایر بزرگان سعی در جذب آقایان داشته‌اند چرا که معتقدند این افراد اصولگرا هستند و باید در جمع اصولگرایان باشند، اما اگر خود آن‌ها انگیزه دیگری دارند ما کاری به آن‌ها نخواهیم داشت.
«احمد کریمی اصفهانی» در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی «فردا» با بیان اینکه مجموعه جریان اصولگرایی در آستانه انتخابات مجلس نهم با سازوکاری منسجم‌تر و هماهنگ‌تر از دوره‌های قبلی وارد عرصه رقابت شده است، گفت: محوریت قرار دادن جامعتین هرچند پیش از این هم سابقه داشته است اما اینبار به دلیل حساسیت زمانی و موقعیتی انتخابات مجلس نهم جامعیتن تمرکز خود را بر این موضوع قرار داده است.
وی حضور بزرگان و علمای دینی و سیاسی را فرصت مغتنمی برای جریان اصولگرایی دانست و تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی طی این مدت سرمایه گذاری زیادی را در جهت وحدت حداکثری اصولگرایان کرده‌اند و این مهم، امید رسیدن به ائتلاف حداکثری را نیز بیشتر کرده است.
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برخی به دنبال محدود کردن دایره اصولگرایی هستند، تصریح کرد: علیرغم اینکه بخشی از اصولگرایان معتقد براین بودند که اصولگرایی را باید محدود کرد، اما با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که جذب حداکثری و دفع حداقلی را مطرح کردند، جامعتین بنا را بر گسترش چ‌تر اصولگرایی گذاشتند به گونه‌ای که تقریبا همه اصولگرایان را دربرگیرد.
کریمی اصفهانی ادمه داد: البته در این مسیر موانعی هم وجود داشت اما با سعه صدری که آیت الله کنی داشته‌اند از‌‌ همان ابتدا سعی شد که به تمام سوالات و نقطه نظرات پاسخ قابل قبول داده شود، خوشبختانه در حال حاضر جریان اصولگرایی در وضعیت خوبی قرار دارد و وحدت خوبی در بینشان حکمفرماست.
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد جبهه پایداری تا چه اندازه به وحدت بین اصولگرایان خدشه وارد خواهد کرد، نیز گفت: اگر مشکلی هم ایجاد شود، خود این گروه برای خودش ایجاد می‌کند. علی رغم تمام ان قلت‌ها و مسائلی که این جبهه تا به امروز داشته است آیت الله کنی و سایر بزرگان سعی در جذب آقایان داشته‌اند چرا که معتقدند این افراد اصولگرا هستند و باید در جمع اصولگرایان باشند، حتی آیت الله مصباح یزدی هم که این جبهه خود را منتسب به ایشان می‌دانند نیز تاکید دارند که نباید به گونه‌ای عمل کرد که وحدت خدشه دار شود.
کریمی خاطرنشان ساخت: تلاش همه بزرگان این است که این آقایان در دایره اصولگرایی جای گیرند اما اگر خودشان انگیزه دیگری دارند ما کاری به آن‌ها نداریم و مسیر خود را با حداکثر وحدت و هماهنگی پیش می‌رویم.
دبیر کل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به حضور جریان انحرافی در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم اولین انتخابات بعد از فتنه سال ۸۸ است و از حساسیت زیادی برخوردار است با این وجود آنچه باید بیش از فتنه و ورود فتنه گران به صحنه انتخابات مدنظر قرار گیرد مساله منحرفینی است که با قدرت و ثروت پیوند خورده‌اند.
وی افزود: هرچند امیدواریم مسئولان شورای نگهبان با درایت و هوشیاری همیشگیشان ماهیت این افراد را کشف کرده و اجازه ندهند این افراد به واسطه پیوندی که با قدرت و ثروت دارند مردم را فریب داده و به مجلس راه یابند اما این موضوع مسئولیت همه اصولگرایان را نیز سنگین‌تر می‌کند، قطعا با حذف و تحکیم وحدت راه را برای ورود انحرافیون به انتخابات و مجلس خواهیم بست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد