ترکان: دولت بعدی دولت اصولگرا خواهد بود

کد خبر: 1004398

ترکان گفت: اگر یک نفر که مورد تائید مجلس یازدهم باشد رئیس‌جمهور شود و به او کمک کنند که جلو برود شاید بهتر باشد.

گروه سیاسی سایت فردا: اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس‌جمهوری درباره انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: فکر می‌کنم سال آینده هم انتخابات استصوابی بین اصولگرایان شکل خواهد گرفت و بعید می‌دانم کاندیدایی وجود داشته باشد که با تمایلات اصلاح‌طلبی تائید صلاحیت شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب دولت بعدی را دولتی اصولگرا دانست و بیان کرد: دولت بعدی دولتی اصولگرا خواهد بود و بعید می‌دانم از کاندیداهای اصلاح‌طلبان هیچکدام تائید صلاحیت شوند. اگر یک نفر که مورد تائید مجلس یازدهم باشد رئیس‌جمهور شود و به او کمک کنند که جلو برود شاید بهتر باشد. با توجه به ترکیب قوا کاری از دست رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب برنخواهد آمد.

او با اشاره به نامه نمایندگان به روحانی، گفت: معتدل‌تر از روحانی که وجود ندارد؛ آیا می‌تواند کار کند؟ مجلس نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت و بدون اینکه فشارها و ظلم بین‌المللی و تحریم‌های ظالمانه را در نظر بگیرند همه چیز را به روحانی برگرداندند. آیا واقعا همه چیز به روحانی برمی‌گردد؟ آیا باید اثرات دشمنی‌های استکبار جهانی و توطئه‌های صهیونیستی را نادیده بگیریم و همه چیز را متوجه مشکلات مدیریتی نیروهای معتدل کنیم؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد