دستاوردهای علمی و فناوری را به جامعه معرفی کنید

کد خبر: 586869

صریح میگویم واقعا جای توجه جبهه سیاسی انقلاب به دستاوردهای علمی دانشگاهها و تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا خالی هست و به نظرم تقریبا هیچ هست!

باشگاه مخاطبان فردا: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان نقدی برادرانه را می خواستم عرض کنم و پیشنهادی را بدهم

نقطه عطف سایت شما از دید من، که واقعا من سایت شما را باز میکنم سریع به سراغ آن میروم بخش معارف هست و این بخش الحق زنده کننده جان آدمی هست و اهمیت شما به علوم انسانی اسلامی قابل ستودن هست . اما به نظر این حقیر این حرکت بزرگ به تنهایی کافی نیست، بهتر هست برای جذب مخاطب هم برای سایت خود و هم برای جبهه سیاسی انقلاب بخشی دیگر نیز در ارتباط با علوم فنی و علوم پایه نیز ایجاد کنید و دستاوردهای علمی جبهه انقلاب را به نمایش بگذارید و آن را با کشورهای همسایه و جهان نیز مقایسه کنید. ایجاد این بخش چه در این سایت و چه توجه به آن در شعارهای جبهه انقلاب که خود را پیرو حقیقی رهبری معظم انقلاب می دانند قطعا حملات سکولارها و تکنوکرات های بی تقوا چه در داخل و چه در خارج کشور را خنثی خواهد کرد.

صریح میگویم واقعا" جای توجه جبهه سیاسی انقلاب به دستاوردهای علمی دانشگاهها و تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا خالی هست و به نظرم تقریبا" هیچ هست! ما باید این حرف " ما می توانیم " را نمایش دهیم و بگوییم انقلاب اسلامی شبهه غربی ها در موضوع همراستا نبودن دین و سیاست را ناکام گذاشته هست و امروز خود قطب اصلی علم در منطقه خاورمیانه در زمینه های هایتک - نانو - موشکی - فضایی - داروسازی - خودروسازی - فنی و مهندسی - عمران و غیره جمهوری اسلامی هست. ما باید بگوییم میشود با دید اسلامی و با مجهز بودن به عینک دین تمام پدیده ها را بررسی کرد و رموز و ارتباطات بین اجزای آن را فهمید. و این همان دین حداکثری هست. و علم نیز جدای از آن نیست. اگر به دنبال نمایش و تبلیغ این موضوع رفتیم که ما با علوم انسانی اسلامی این دستاوردها را داشته ایم در حوزه ی علوم فنی و علوم پایه قطعا" ضربه مهلکی به دشمن و همقطارانش در داخل میزنیم. نمیشود 500 مقاله خوب درباره ی معارف داشته باشیم و نگوییم آن را پیاده کردیم! باید بگوییم ما با پیاده سازی علوم انسانی اسلامی افرادی را تربیت کردیم که با این خوراک فکری به سمت جهاد کبیر و خودکفایی رفتند و دستاوردهای فنی و علوم پایه و علوم نظامی را رقم زده اند.

قطعا در این زمینه 10 ها سال عقب هستیم و باید نه تنها به یک بخش در یک سایت بلکه باید کتاب ها و مقاله ها و برنامه ها بسازیم تا نتیجه معارف اسلامی را به رخ جهانیان و رقبا بکشانیم.
این را هم بدانیم علت اصلی هجوم مرگبار رقبای سیاسی و دشمنان علیه جبهه انقلاب همین موضوع هست تا دافعه برای انقلاب و جاذبه برای سکولارها در جامعه ایجاد کنند.

به رقبا بگوییم جبهه انقلاب، با معارف اسلامی، متخصص مومن و با تقوا را تربیت کرده هست و این دستاوردهای الحق بزرگ را رقم زده هست والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته با امید به پیگیری شما دوستان و آرزوی موفقیت روز افزون خدمت برادران عزیزم در این جبهه که مظلوم هستند و می مانند و خواهند ماند.

با ارسال مطلب و سوژه به پایگاه خبری فردا شما نیز عضو باشگاه مخاطبان فردا شوید
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد