کشف ۱۸۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزبانان

کد خبر: 983100

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزداران استان در هنگ‌های مرزی جکیگور و سراوان موفق شدند ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو و هلاکت یک قاچاقچی، یک تن و ۸۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

کشف ۱۸۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزبانان

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی اظهار کرد: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مورتان جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان، در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی مرزبانی استان توانستند سوداگران را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

سردار رضایی بیان داشت: در این عملیات که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین مأموران و سوداگران مرگ همراه بود مرزداران هنگ مرزی جکیگور با هلاکت رساندن یک سوداگر مرگ و توقیف ۳ دستگاه خودرو، یک تن و ۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو‌ها جاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان بیان داشت: مرزداران از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق سراوان مطلع شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر را شناسایی کردند و با اعزام چندین تیم عملیاتی منطقه در کنترل مرزداران قرار گرفت.

وی گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره دیدند با رها کردن موادمخدر از محل متواری که در پاک سازی از منطقه ۸۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۳۹۵ کیلوگرم تریاک و ۴۲۵ کیلوگرم حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در بین شیار‌های کوه مخفی شده بود را کشف کردند.

سردار رضایی در ادامه تصریح کرد: مرزداران استان در هنگ‌های مرزی جکیگور و سراوان موفق شدند ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو و هلاکت یک قاچاقچی، یک تن و ۸۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد