سرقت موتورسیکلت، مالباخته را سکته داد

کد خبر: 950044

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری یک سارق موتورسیکلت و کشف اموال سرقتی و موادمخدر از او خبر داد.

سرقت موتورسیکلت، مالباخته را سکته داد

خبرگزاری میزان: سرهنگ سیدامین موسوی پور در تشریح این خبر بیان داشت: ظهر روز گذشته طی تماس‌های شهروندان محله مشیریه با سامانه ۱۱۰ پلیسی مشخص شد فردی در یکی از بوستان‌های این محل در حال خرید و فروش موادمخدر هست.

وی ادامه داد: سریعا نسبت به اعزام نیرو‌های عملیات کلانتری به محل اعلامی اقدام شد و در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی راه‌های ورود و خروج پارک توسط پلیس تحت کنترل درآمد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مرد جوانی که سوار بر موتورسیکلت خود در حال فروش موادمخدر بود شناسایی شد و متهم که با دیدن نیرو‌های پلیس، سوار بر موتورسیکلت خود قصد فرار از محل را داشت در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه با دلالت متهم به کلانتری مشخص شد موتورسیکلت مورد استفاده متهم سرقتی است، اما او این موضوع را منکر شد و بیان داشت موتورسیکلت را خریداری کرده است.

سرهنگ موسوی پور در ادامه تصریح کرد: با استفاده از سامانه جامع پلیسی، مالک موتورسیکلت شناسایی و با او تماس برقرار که مشخص شد موتورسیکلت را متهم از مالباخته در محدوده خیابان نامجو به سرقت برده و تاثیر این اتفاق بر شاکی طوری بوده است که نصف صورت و بدن او طی یک سکته فلج می‌شود؛ بنابراین گزارش، تصاویر دوربین مداربسته حین سرقت نیز به دست آمد که موید موضوع سرقت از سوی متهم است و در ادامه پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و برای انجام سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع محترم قضائی قرار گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد