تیراندازی افراد ناشناس به اتوبوس در مسیر ایرانشهر

کد خبر: 948715

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تیراندازی افراد ناشناس به یک دستگاه اتوبوس در مسیر ایرانشهر - خاش ۲ مجروح برجا گذاشت.

تیراندازی افراد ناشناس به اتوبوس در مسیر ایرانشهر

خبرگزاری ایسنا: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تیراندازی افراد ناشناس به یک دستگاه اتوبوس در مسیر ایرانشهر - خاش ۲ مجروح برجا گذاشت.

محمود رضا ناصح افزود: این حادثه شب گذشته در کیلومتر ۶۵ مسیر ایرانشهر - خاش رخ داد.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه نیرو‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر این تیراندازی یک نفر از ناحیه انگشت دست و یک نفر هم از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: مجروحان این حادثه که هر دو مرد بودند به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند و هم‌اکنون در سلامت کامل بسر می‌برند.

تیراندازی سرنشینان خودرو سواری به مسافران اتوبوس؛ موضوع درگیری شخصی بوده است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته اتوبوس حامل مسافران در محور مواصلاتی ایرانشهر- زاهدان توسط سرنشینان یک خودرو سواری هدف تیراندازی قرار گرفت.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: شب گذشته اتوبوس حامل مسافران در محور مواصلاتی ایرانشهر- زاهدان در منطقه «تیغ آباد» از توابع شهرستان خاش توسط سرنشینان یک خودرو سواری هدف تیراندازی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ضاربین بلافاصله پس از تیراندازی از محل حادثه متواری شدند، ادامه داد: با بررسی فوری پرسنل انتظامی استان ضاربین در حال حاضر شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم برای دستگیری آن‌ها انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه پشت صحنه این حادثه سرقت و راهزنی نبوده، ادامه داد: این حادثه به دلیل اختلافی که بین صاحب اتوبوس و ضاربین وجود داشته اتفاق افتاده بود که در پی آن دو مسافر جوان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند و در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد