فال روزانه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ + فال متولدین امروز 28 اردیبهشت

کد خبر: 940110

فال امروز فال متولدین امروز فال روزانه 28 اردیبهشت فال متولدین روز

فال روزانه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ + فال متولدین امروز 28 اردیبهشت

دوست عزیزی که امروز چشم به جهان گشوده ای زادروزتان مبارک

شما فردی با انرژی،منطقی،با پشتکار و با روحیه هستید اما امان ا ز زمانی که آشفته و بی قرار شوید و دنیارا بهم بریزید.شرایط مالی و شغلی شما رشد چشمگیری خواهد داشت و باعث بهبود شرایط شما خواهد شد.امسال خیالتان از روابط عاطفی تان کاملا راحت است چون چیزی جز عشق مشاهده نخواهید کرد.

فروردین:

بهتر است هرآنچه را که علاقه ای به بیانش ندارید به زبان نیاورده و سکوت اختیار کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است صحبت های شما دچار تناقض شده و مشکلاتی برای شما ایجاد کند.

اردیبهشت:

تا زمانی که خود به توانایی ها و استعداد هایتان ایمان نداشته باشید دیگران نیز شما را باور نکرده و باعث رنجش شما خواهند شد.اکنون زمان آن رسیده است که خود را به دیگران ثابت کنید.

خرداد:

تا زمانی که حرف هایتان را به زبان نیاورید نه کسی از ایده های شما مطلع خواهد شد و نه حتی مشکلات و ناراحتی های شما حل خواهد شد.بهتر است شرایط را بیش از این دشوار نکنید.

تیر:

بهتر است امروز را در خانه استراحت کنید و مروری بر آنچه که انجام داده اید داشته باشید. حتی می توانید از دوستان و نزدیکانتان دعوت کرده و ساعاتی را در کنار آن ها بگذرانید

مرداد:

هرگونه رفتار عجولانه برای پی بردن به حقایق و واقعیت ها تنها شما را از دست یافتن به آنچه که می خواهید دور خواهد کرد پس بهتر است کمی صبر کرده و با آرامش وارد عمل شوید.

شهریور:

امروز موفق شدید تا خود را قانع کنید که همه شرایط تحت کنترل شما نخواهد بود و همیشه موفقیت حاصل نخواهد شد.اکنون می توانید برای دست یابی به آرزوهایتان راه جدیدی را امتحان کنید.

مهر:

سنگ بزرگ نشانه نزدن است بهتر است ابتدا از اهداف کوچکتر شروع کرده و سپس به اهداف بزرگتر فکر کنید تا آهسته توانایی ها و تجربیات لازم را کسب کرده و سنجیده تر عمل کنید.

آبان:

شما همیشه سعی دارید تا یک شبه ره صد ساله را طی کنید اما چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود.پس بهتر است کمی صبر کرده و آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید آنچه را که می خواهید مشاهده کنید.

آذر:

اهداف خود را اولویت بندی کرده اید و سعی دارید ابعاد مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات لازم را کسب کنید.بهتر است کمی آهسته تر عمل کرده و با احتیاط جلو بروید.

دی:

شما یک موجود بی عیب و بی نقص نیستید ممکن است گاهی درست عمل کرده و گاهی دچار خطا و اشتباه شوید پس زندگی را انقدر بر خود سخت نگیرید.

بهمن:

بهتر است بین عالم رویا و جهان واقعی تمایز قائل شوید؛ زیرا در یکی احساس و در دیگری عقل و منطق به کار شما خواهد آمد.پس سعی در حفظ تعادل بین این دو مقوله داشته باشید.

اسفند:

امروز بی حوصله و بی منطق هستید دوست دارید با همه چیز مخالفت کرده و از همه عیب جویی کنید.استراحت و تنهایی تنها راه چاره شما خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد