تعطیلی مدارس شنبه 31 فروردین 98

کد خبر: 937048

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد تمام مدارس در روز شنبه ۳۱ فروردین ماه دایر هستند و تنها مدارس قم برای میزبانی از زائران در این روز تعطیل است.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که هیچ تصمیمی برای تعطیلی روز شنبه ۳۱ فروردین ماه ندارد و اخبار و مطالبی که در این زمینه دست به دست می‌شود، صرفاً شایعه‌سازی فضای مجازی است.
اما آموزش و پرورش قم اعلام کرده است جهت آمادگی میزبانی شایسته از زائرین مسجد مقدس جمکران و کریمه اهل بیت (س)، شنبه ۳۱ فروردین ماه تعطیل است.
تکمیلی/:
اطلاعیه اداره کل اموزش و پرورش به شرح زیر است:
با تبریک میلاد باسعادت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به اطلاع می‌رساند آموزش و پرورش قم به جهت آمادگی میزبانی شایسته از زائرین مسجد مقدس جمکران و کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علی‌ها و تصمیم شورای تأمین به ریاست استاندار محترم، شنبه ۳۱ فروردین را تعطیل اعلام نمود. بر همین اساس شنبه مدارس استان به لحاظ میزبانی از زائرین عزیز مسجد مقدس جمکران و میمنت میلاد مسعود آقا امام زمان (عج) تعطیل است.
تکمیلی:

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: کلیه مدارس شهرستان آبادان در تمام مقاطع تحصیلی در روز شنبه 31 فروردین‌ماه تعطیل هستند.

وی افزود:کلیه دانشگاه‌های شهرستان آبادان نیز در روز شنبه 31 فروردین‌ماه تعطیل است.

از امروز به مدت 3 روز به دلیل «مد اکبر» در آبادان حالت فوق‌العاده اعلام شد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد