امدادرسانی به هموطنان گرفتار برف و کولاک در ۴ استان

کد خبر: 931823

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۲۰۵ امدادگر در ۴ استان متاثر از برف و کولاک با استفاده از ۶۹ خودروی امدادی، به عملیات‌های امداد و نجات پرداختند.

امدادرسانی به هموطنان گرفتار برف و کولاک در ۴ استان

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۲۰۵ امدادگر در ۴ استان متاثر از برف و کولاک با استفاده از ۶۹ خودروی امدادی، به عملیات‌های امداد و نجات پرداختند.

مرتضی سلیمی با اشاره به گزارش عملیات انجام شده در برف و کولاک در ٤ استان اظهار کرد: در استان گلستان محور گرگان به شاهرود (توسکستان) و آزادشهر به شاهرود (خوش ییلاق) ۹ تیم عملیاتی شامل ۴۰ نفر مشغول فعالیت بودند.

وی افزود: تعداد ١٠ دستگاه از جمله ۲ آمبولانس، ۵ خودروی کمک دار، ۲ خودروی نجات و یک دستگاه آرگو از جمله خودرو‌هایی بودند که در این عملیات‌ها استفاده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات ضمن تشریح عملیات‌های امدادی در استان مازندران گفت: در سوادکوه (شیرگاه -زیراب-پل سفید) و همچنین ساری به کیاسر تعداد ۲۱ تیم شامل ۵۶ امدادگر مشغول فعالیت بودند.

وی ادامه داد: خودرو‌های بکارگیری شده در این عملیات‌ها ٢١ دستگاه شامل ۹ آمبولانس، ۹ خودروی کمک دار و ۳ خودروی نجات بودند.

سلیمی درباره عملیات‌های امداد و نجات انجام شده در سمنان گفت: در شاهرود به آزادشهر (خوش ییلاق)، مهدی شهر به فولاد محله-دامغان به فولادمحله-میامی به کالپوش-شاهرود به گرگان (توسکستان) تعداد ۳۷ تیم که شامل ۹۴ نفر می‌شوند به عملیات‌های امداد و نجات پرداختند.

وی گفت: در این عملیات‌ها هم ۳۳ دستگاه خودرو شامل ۱۵ آمبولانس، ۱۷ خودروی کمک دار و یک آرگو به کار گرفته شد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر عملیات‌های انجام شده در استان خراسان رضوی را اینگونه تشریح کرد: در قوچان به دره گز (گردنه امامقلی) ٥ تیم شامل ١٥نفر مجموعه تیم‌های عملیاتی ما بودند.

وی در پایان گفت: خودرو‌های بکارگیری شده در این عملیات ٥ دستگاه شامل ۲ آمبولانس، ۲ خودروی کمک دا و یک دستگاه خودروی نجات بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد