طرح های اولویت دار پلیس پایتخت

کد خبر: 925363

رئیس پلیس پایتخت گفت: در حال حاضر، دستگیری مواد مخدر فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر یکی از طرح های جدی و اولویت دار پلیس پایتخت است.

طرح های اولویت دار پلیس پایتخت

خبرگزاری مهر: رییس پلیس پایتخت در سلسله بازدید های میدانی خود از شهر تهران، امروز پنجشنبه به همراه شهردار منطقه ۵ از محله های کوهسار، باغ فیض، شهران، کن، فرحزاد، بوستان های پردیسان و نهج البلاغه و دیگر تفرجگاه ها و بزرگراه های این منطقه بازدید و در نشستی مشترک در خصوص ارتقاء امنیت و انضباط اجتماعی و کیفیت بخشی به وضعیت نظم و انضباط شهری این منطقه و طرح توسعه پارک کوهسار به بحث و گفتگو پرداختند.

سردار حسین رحیمی در این جلسه گفت: منطقه ۵ شهرداری علی رغم اینکه یکی از مهمترین ورودی و خروجی شهر تهران تهران و جزو مناطق پرتردد تهران محسوب می شود، ولی به خاطر وجود بزرگره های فراوان و خیابان های عریض، از وضعیت بهتری نسبت به سایر مناطق تهران برخوردار است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص وضعیت اعتیاد در این منطقه گفت: در حال حاضر، دستگیری مواد مخدر فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر یکی از طرح های جدی و اولویت دار پلیس پایتخت است که با تمام توان و امکانات در حال اجرای آن هستیم و با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا قبل از سال جدید، معتادان متجاهر منطقه فرحزاد نیز جمع آوری خواهند شد.

سردار حسین رحیمی در خصوص پلیس کوهستان گفت: با توجه به اینکه پارک کوهسار درحال گسترش و توسعه است به تبع آن نیرو و تجهیزات پلیس کوهستان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

رییس پلیس پایتخت در خصوص وضعیت انتظامی امنیتی منطقه گفت: ضریب امنیتی این منطقه در وضعیت خوبی است و مشکل حاد انتظامی امنیتی در این منطقه نداریم و اشراف اطلاعاتی کامل بر این منطقه داریم.

بالاترین مقام انتظامی پایتخت در پایان گفت: بر این باورم که با همدلی، هماهنگی و هم افزایی پلیس و شهرداری یا همان بلدیه و نظمیه سابق می توانیم بر بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی فائق بیائیم و بخشی از مشکلات مردم را رفع کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد