انهدام باند ۸ نفره سارقان و مالخران لوازم داخل خودرو در پایتخت

کد خبر: 924744

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه با اشاره به دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان لوازم داخل خودرو و اعتراف آنها به ۸۵۰ فقره سرقت، گفت: در این رابطه ۴ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

انهدام باند ۸ نفره سارقان و مالخران لوازم داخل خودرو در پایتخت

خبرگزاری مهر: سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی گفت: با افزایش وقوع سرقت لوازم، قطعات داخل خودروهای سواری در نقاط مختلف شهر تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی به نام م. م با تشکیل باند ۴ نفره که همه اعضای آن از متهمان سابقه دار و معتاد هستند در مناطق مختلف شهر تهران به خصوص در مناطق شمال، مرکز، جنوب و غرب تهران اقدام به سرقت لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو می کنند.

میرزکی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان، عنوان کرد: این ۴ سارق با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات منسجم و هم زمان دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: اعضا این باند ۴ نفره که بین ۲۰ تا ۲۵ ساله می باشند در ساعات مختلف شبانه روز به خصوص پس از تاریک شدن هوا اقدام به سرقت ضبط، باند، ساب و محتویات داخلی خودروهای مختلف سواری می کردند و پس از آن اموال سرقتی را به قیمتی ناچیز به ۴ مالخرها می فروختند.

وی ابراز داشت: با اعتراف سارقان، مخفیگاه ۴ مالخر نیز شناسایی و ماموران موفق شدند هر ۴ مالخر اموال مسروقه را دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از آن محل ها، تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

میرزکی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان مقادیری ابزار و آلاتی ارتکاب جرم کشف شد، گفت: این متهمان به ۸۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و فروش اموال مسروقه اعتراف کردند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۲۰۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و سارقان و مالخرهای دستگیر شده در حال حاضر در زندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود به سر می برند، بیان داشت: به اتهامات سارقان و مالخرهای این باند ۸ نفره در شعبه یک دادیاری ناحیه ۳۴ رسیدگی می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد