تشریح راهبردهای خصوصی سازی در حج و زیارت

کد خبر: 924045

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: راهبرد سازمان حج و زیارت برای خصوصی سازی راهبردی سالم و تحول آفرین است و سیاست ما حذف رقبا و کاروان های آزاد بر با روش سلبی نیست.

تشریح راهبردهای خصوصی سازی در حج و زیارت

خبرگزاری مهر: علیرضا رشیدیان در جلسه کارکنان ستاد عملیات کربلای معلی ضمن تشریح راهبردهای خصوصی سازی در حج و زیارت گفت: کار کردن در حوزه حج و زیارت تنها یک پست و شغل اداری نیست بلکه کارکردن در این حوزه و خدمت به اهل بیت (ع) به یک انگیزه و عشق و علاقه معنوی نیاز دارد که به حمدالله این عشق و انگیزه در بین کارکنان خدوم این سازمان وجود دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی نتیجه اعتماد به جوانان مؤمن، انقلابی و استفاده از طرح ها و ایده های نو و حرکت های پویا و جسورانه در سایه رهبری ها و تدابیر مقام معظم رهبری بوده است و این نگاه انقلابی، پویا و خلاق باید در همه زیر مجموعه های سازمان حج و زیارت حاکم گردد.

رشیدیان در ادامه به راهبردهای سازمان حج و زیارت برای ایفای نقش مؤثر در اقتصاد مقاومتی کشور اشاره و گفت: بر خلاف بخش های خصوصی سایر حوزه ها، هدف و انگیزه بخش خصوصی حج و زیارت انگیزه و سود مادی نیست، هرچند سود مادی ابزار لازم برای ادامه حیات یک سازمان است و تلاش سازمان حج و زیارت این است که توجیه اقتصادی دفاتر کارگزاری را افزایش دهد.

رئیس سازمان حج و زیارت رقابت سالم و سازنده را از دیگر راهبردهای دوره مدیریت جدید برشمرد و اضافه کرد که راهبرد سازمان حج و زیارت برای خصوصی سازی راهبردی سالم و تحول آفرین است و سیاست ما حذف رقبا و کاروان های ازادبر با روش سلبی نیست، بلکه می کوشیم تا با تنوع خدمات و کاهش هزینه های بالاسری، شرایط را برای یک زیارت امن، با کیفیت و در دسترس برای همه طبقات جامعه و با هر میزان درآمدی فراهم نماییم.

رئیس سازمان حج و زیارت از عدم هماهنگی میان دستگاه ها و سازمان های ایرانی حاضر در عراق انتقاد و ابراز امیدواری کرد با ایجاد هماهنگی میان همه دستگاه ها و تعامل مناسب با دولت و شرکت های عراقی بتوانیم خدمات مناسب تری را به زائرین ارائه نماییم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد