وجود بخاری نفتی غیراستاندارد در ۱۹۵۸ کلاس استان کرمان

کد خبر: 910810

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: در مدارس این استان دو هزار و ۹۴۳ بخاری گازی و هزار و ۹۵۸ بخاری نفتی غیراستاندارد وجود دارد و دو هزار و۵۹۶ فضای آموزشی هیچ نوع وسیله گرمایشی وجود ندارد.

وجود بخاری نفتی غیراستاندارد در ۱۹۵۸ کلاس استان کرمان

خبرگزاری مهر: احمد اسکندری نسب عصر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: از جمله برنامه های آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین است.

وی افزود: راهبردی که بر اساس سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش در سطح استان کرمان مدنظر بوده است تکریم معلم، مدیریت منابع، مدرسه پویا، یادگیری و یاددهی، نیروی انسانی و منابع دارد.

اسکندری نسب عنوان کرد: به دنبال این هستیم فضایی در آموزش و پرورش ایجاد کنیم که توانمندسازی حرفه ای و شغلی معلمان مدنظرمان است و یکی دیگر از کارهایی که می توان در معلمان انگیزه ایجاد کرد توجه به مراکز رفاهی و درمانی در سطح استان است.

وی بیان داشت: به دنبال آموزش مهارتهای زندگی و مهارت محور در سطح مدارس هستیم تا بتوانیم دانش اموزانی فعال و پرسشگر در سطح مدارس داشته باشیم.

اسکندری نسب ابراز داشت: در زمینه مدارس خیرساز در سطح استان کرمان با رشد خوبی روبرو هستیم و از ابتدای دولت تا کنون یک هزار و ۸۰۰ مدرسه ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده است.

مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲۵۰ کلاس درس توسط خیران در حال احداث است که تعداد زیادی از آنها در دهه فجر افتتاح می شوند و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرند.

وی تصریح ورد: در ایام دهه فجر۷۷ پروژه داریم که۵۰ پروژه افتتاح و ۲۷ پروژه کلنگ زنی می شوند.

اسکندری بیان کرد: در سطح استان کرمان ۶۱۲ مدرسه تخریبی داریم و در شهرستانهای پر جمعیت استان به ویژه شهر کرمان نیاز به احداث ۳۶۱ مدرسه داریم .

وی تاکید کرد: در سطح استان کرمان ۱۸۰ مدرسه چادری، ۴۶ مدرسه کپری، ۲۳۲ مدرسه خشت گلی یا بلوکی، ۷۷۷ مدرسه مصالح بنایی غیراستاندارد و ۱۷۰ مدرسه کانکسی داریم.

اسکندری نسب ابراز داشت: ۹۱۴ مدرسه در سطح استان کرمان فاقد حصار بوده و اکثر مدارس عشایری استان به صورت چادر و کانکس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: در مدارس سطح استان کرمان دو هزار و ۹۴۳ بخاری گازی و یک هزار و ۹۵۸ بخاری نفتی غیر استاندارد وجود دارد و دو هزار و ۵۹۶ فضای آموزشی هیچ نوع وسیله گرمایشی وجود ندارد .

وی افزود: برای رفع مشکل سیتم گرمایشی و سرمایشی هشت هزار و ۷۵۴ کلاس درس در سطح استان کرمان نیاز به اعتباری به مبلغ ۱۵۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان داریم.

اسکندری نسب تاکید کرد: در سطح استان کرمان در حال حاضر ۲۵۸ مدرسه فاقد انشعاب آب، ۱۸۸ مدرسه فاقد انشعاب برق و ۶۵۸ فاقد انشعاب گاز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: ۳۵ درصد مدارس استان غیر استاندارد هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد