کشف ۹ میلیارد کالای قاچاق در خوزستان

کد خبر: 901142

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

کشف ۹ میلیارد کالای قاچاق در خوزستان

خبرگزاری فارس: حیدر عباس‌زاده دقایقی پیش اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار زیادی انواع ادویه قاچاق فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ادویه‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

عباس زاده اظهار داشت: مأموران ایستگاه پل زال اندیمشک نیز در عملیاتی دیگر یک کامیون حاوی تعداد زیادی کیف و البسه زنانه قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: در مجموع از بار این ۲ خودرو ۹ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تأکید بر اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه کالا‌های مکشوفه تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد