توصیه‌های رهبر انقلاب سرلوحه برنامه‌های حج ۹۸ است

کد خبر: 880288

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان و دست‌اندرکاران حج، گفت: توصیه‌های معظم‌له سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های حج آینده است.

توصیه‌های رهبر انقلاب سرلوحه برنامه‌های حج ۹۸ است

خبرگزاری فارس،: حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به دیدار اخیر مسؤولان و دست‌اندرکاران حج ۹۷ با مقام معظم رهبری اظهار داشت: حج امسال رضایت عموم مردم، زائران و به ویژه مقام معظم رهبری را در پی داشت و این برای همه ما، مایه مباهات و افتخار است.

وی با تقدیر از کسانی که در پشت صحنه با تلاش و فعالیت شبانه روزی این افتخار را آفریدند، افزود: مقام معظم رهبری تعابیر و عبارات بسیار مهمی داشتند و محور‌هایی که بیان کردند باید به عنوان دستورالعمل در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های حج آینده مورد توجه قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه برخی نکات مورد نظر مقام معظم رهبری در خصوص ابعاد اجرایی، بین المللی، سیاسی و فرهنگی کنگره عظیم حج را برشمرد و گفت: گروه‌های کارشناسی هرچه سریعتر تشکیل شوند و برای هر کدام از نکات مورد اهتمام رهبری برنامه مدونی تهیه کنند و راهکار ارائه دهند.

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: بعثه و سازمان حج و زیارت تلاش خواهند کرد به هیچ وجه در کار‌ها تعارض نداشته باشند و با هم افزایی بیشتر مسیر حج و زیارت را به گونه‌ای جلو ببرند که به دستاور‌های مورد نظر دست یابند.

وی با بیان اینکه تا دست یافتن به افق بلندی که امام راحل و مقام معظم رهبری در حوزه حج ترسیم کرده‌اند راه زیادی باقیمانده است، اظهار داشت: باید با برگزاری جلسات مشترک کارشناسی، همه کمک کنیم راهکار‌های مناسب برای مسایل حوزه حج و زیارت ارائه شود و کار‌ها به نتیجه برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد