سردار اشتری: پاسخ حادثه تروریستی اهواز را دادیم

کد خبر: 877025

فرمانده ناجا گفت: رزمندگان اسلام انتقام خود را از تروریست‌ها گرفتند و باز هم مشت محکمی بر دهان تروریست‌ها خواهند زد.

سردار اشتری: پاسخ حادثه تروریستی اهواز را دادیم

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۸) که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی امروز گشایش یافت و در مدت زمان مشخص شده در خدمت صنعتگران و کسانی که در حوزه‌های مختلف نیاز به بازدید نمایشگاه دارند، هستیم.

سردار اشتری با بیان اینکه این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های خوب در حوزه تجهیزات پلیسی است، گفت: برگزاری این نمایشگاه با مشارکت مخترعان و مبتکران داخلی و خارجی توانسته هر سال بر ظرفیت‌ها و کیفیت نمایشگاه بیفزاید.

وی تاکید کرد: پلیس مسئول امنیت و آرامش و نظم جامعه است.

فرمانده ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای حفظ جان و ناموس و مال مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از۸۷۵۰ کیلومتر مرز خشکی و آبی در کشور داریم، گفت: مرزبانان برای تأمین امنیت مرز‌ها در مکان‌های مشخص خود حضور دارند، پلیس در جاده‌های شهر‌ها و روستا‌ها جهت برقراری نظم و امنیت مردم حضور دارد و توانسته خدمت شایسته‌ای را به مردم ارائه دهد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه پلیس افتخارش این است که مورد اعتماد مردم است و مردم نیروی پلیس را مرجع و پناهگاه محکمی برای خود می‌دانند، گفت: گروه‌هایی که مخل نظم هستند بدانند که پلیس بر اساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد و بر اساس اختیاراتی که دارد با تمام با متجاوزان و متخلفان برخورد می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های روز همیشه در برنامه‌های نیروی انتظامی بوده است، تصریح کرد: امروزه نیروی پلیس از فناوری‌های روز کمال استفاده را کرده است و ما معتقدیم که جرایم نسبت به زمان‌های قبل پیچیده‌تر شده است، لذا باید پلیس هم به تجهیزات روز و نو تجهیز شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس برای برخورد با جرایم روز از تجهیزات به روز استفاده می‌کند، گفت: ما نمی‌توانیم برای برخورد با متخلفان از روش‌های سنتی خود استفاده کنیم و قطعا باید خود را به روز رسانی کنیم.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: ما باید امینت کشور را ارتقاء دهیم و امروزه امنیت جمهوری اسلامی ایران، یک امنیت با ثبات و مثال زدنی است، در منطقه‌ای که گروه‌های تروریستی حضور دارند و برخی کشور‌های منطقه که از عوامل تروریستی حمایت کرده و آن‌ها را تجهیز می‌کنند، کشور ایران یک کشور امن و با ثبات است.

وی تصریح کرد: در تحرکات کور و غیر تخصصی تعدادی تروریست که در پی آن به مردم بی دفاع حمله کردند که یک کار خفیف و ناجوانمردانه‌ای بود، رزمندگان اسلام انتقام خود را از تروریست‌ها گرفتند و باز هم مشت محکمی بر دهان تروریست‌ها خواهند زد و نمی‌گذارند که امنیت کشور به خطر بیفتد.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران به واسطه هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و تجهیزات به روز و فرماندهان خود یک نهاد قدرتمند در کشور است، گفت: امروزه مراکز آموزشی ما با کشور‌های دیگر مرتبط است و در حال انجام همکاری و برقراری ارتباط با سایر کشور‌ها در حوزه‌های علمی و فناوری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد