بی‌اطلاعی معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی از برکناری‌اش‌

کد خبر: 827909

معاون سابق استانداری خراسان شمالی از برکناری خود و انتصاب معاون جدید اظهار گلایه و بی‌اطلاعی کرد.

بی‌اطلاعی معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی از برکناری‌اش‌

خبرگزاری تسنیم: محمدحسین علی‌نیا امروز در جلسه تکریم و معارفه معاونین عمرانی استاندار، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از انتصاب معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت: بنده با اصل غافل‌گیری مواجه شدم و خبر انتصاب رضا رجب‌زاده را در پورتال استانداری خراسان شمالی ملاحظه کردم.

وی از اجرای ۶۳۰۰ پروژه با اعتبار ۳۱۰۰ میلیارد تومان از ابتدای دولت تدبیر و امید در استان خبر داد و افزود: ۶۳۰۰ پروژه از ابتدایی دولت یازدهم در استان مورد بهره برداری قرار گرفته است که مهم‌ترین و پرحاشیه‌ترین آن پروژه جاده بجنورد به جنگل گلستان است که دارای اولویت می‌باشد و تاکنون ۶۰ کیلومتر آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تا قبل از شروع سفر‌های تابستانی ۱۲ کیلومتر دیگر آن نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی با بیان این مطلب که شاخص‌های توسعه عمرانی استان ارتقا پیدا کرده است تصریح کرد: تا پایان سال تمام نقاط استان از نعمت گاز برخوردار خواهند بود و پروژه برق رسانی به روستا‌های پایین ۱۰ خانوار هم در حال اجرا است.

علی‌نیا در ادامه به موضوع و مشکلات دفن‌گاه زباله در مرکز استان اشاره کرد و بیان داشت: خراسان شمالی و بالاخص مرکز استان سال‌های طولانی است که با مشکل دفن زباله دست و پنجه نرم می‌کند و در این راستا مطالعات مکان‌یابی محل اجرای دستگاه پسماند در سال‌های ۹۳ و ۹۴ به تایید سازمان محیط‌زیست رسیده است.

وی در پایان با بیان اینکه روند اجرای دفن زباله در مرکز استان یک پروسه طولانی و پرچالش بود اضافه کرد: در سال گذشته این پروژه به اجرا در آمد، اما به دلیل پیدایش مشکلات اجتماعی مقاطعی متوقف شد که امیدواریم در سه ماه آینده تمام مشکلات دفن زباله استان حل و فصل شده تا شاهد مشکلات زیست محیطی در استان نباشیم.

رضا رجب‌زاده نیز در این جلسه با بیان این مطلب که تدوین برنامه راهبردی و استراتژیک برای رسیدن به هدف در دستور کار معاونت عمرانی استانداری است اظهار داشت: در سایه همدلی، وحدت و تعامل با نمایندگان استان، توسعه بیش از پیش استان محقق می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: علی‌رغم کمبود‌های منابع و محدودیت‌ها برای استان کم‌برخوردار خراسان‌شمالی امید است در سایه تلاش همه مدیران اهداف عمرانی استان محقق شود تا خراسان‌شمالی در رده‌های استان‌های برخوردار و در تراز استان‌های واجد شرایط پیشرفت قرار بگیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد