کشف تریاک از معده ۳ نفر در ملایر

کد خبر: 807660

پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی قزوینه‌ای در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی با یک دستگاه خودرو پژو قصد انتقال موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان ملایر را از طریق بلع و انباری در داخل معده دارند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

کشف تریاک از معده ۳ نفر در ملایر
خبرگزاری ایسنا:رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از کشف یک کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک در معده ۳ نفر در شهرستان ملایر خبر داد.
پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی قزوینه‌ای در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی با یک دستگاه خودرو پژو قصد انتقال موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان ملایر را از طریق بلع و انباری در داخل معده دارند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت. وی افزود: پس از هماهنگی قضایی با دادستان شهرستان ملایر، اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، نسبت به برقراری ایست و بازرسی در محور اراک به ملایر، در شهر زنگنه و کنترل خودرو‌های عبوری اقدام کردند و مأموران خودروی مذکور و سرنشینان آن را شناسایی کرده و خودرو متوقف شد. این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده، موادمخدر از نوع تریاک را به همراه ۲ نفر سرنشین دیگر در معده انبار کرده و قصد انتقال آن به شهرستان ملایر را داشتند. وی اظهار کرد: متهمان، تمامی موادمخدری را که بلع کرده بودند دفع و در مجموع مقدار یک کیلو و ۳۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از آنان کشف شد و هر ۳ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد