سردار رحیمی: اشد مجازات را برای قاتلان خواستاریم

کد خبر: 787408

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای اغتشاش پاسداران تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز مراسم نکوداشت ۴ شهیدی است که در مسیر مبارزه با خرافه و کسانی که از مسیر خود منحرف شده‌اند و با رفتار‌های ناشایست و اقدامات ضدامنیتی نظم و امنیت را به خطر انداختند به شهادت رسیدند.

سردار رحیمی: اشد مجازات را برای قاتلان خواستاریم
خبرگزاری فارس: سردار رحیمی با اعلام این مطلب که این آشوب‌ها از آن سوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضدانقلاب نشأت گرفته، اعلام کرد: ما اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که شهادت عزیزان ما را رقم زدند خواستاریم. سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای اغتشاش پاسداران تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز مراسم نکوداشت ۴ شهیدی است که در مسیر مبارزه با خرافه و کسانی که از مسیر خود منحرف شده‌اند و با رفتار‌های ناشایست و اقدامات ضدامنیتی نظم و امنیت را به خطر انداختند به شهادت رسیدند.
رئیس پلیس تهران تصریح کرد: کسانی که در این آشوب‌ها حضور دارند از آن سوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضدانقلاب نشأت گرفته‌اند.
وی به مراسم تشییع پیکر این شهدا پرداخت و گفت: حضور مردم در این مراسم معنادار بود و مردم با حضورشان از این شهدا تکریم کردند.
عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت در پاسخ به این سؤال که انتظار شما از دستگاه قضا چیست، بیان داشت: همکاران، خانواده و مردم از دستگاه قضا می‌خواهند با افرادی که در این مسیر قدم برداشتند و علیرغم اولتیماتوم چند روزه پلیس این فجایع را انجام دادند خیلی شدید برخورد شود؛ ما اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که با حرکات وحشیانه خود شهادت ۴ مأمور وظیفه‌شناس ولایت را رقم زدند خواستاریم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد