خبری خوش برای معلمان «خرید خدمتی»

کد خبر: 768681

معاون وزیر آموزش و پرورش از آغاز پرداخت معوقات معلمان خرید خدمات آموزشی از هفته آتی خبر داد و گفت: معوقات این دسته از معلمان تا پایان شهریورماه امسال محاسبه و تسویه می‌شود.

خبری خوش برای معلمان «خرید خدمتی»

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر آموزش و پرورش از آغاز پرداخت معوقات معلمان خرید خدمات آموزشی از هفته آتی خبر داد و گفت: معوقات این دسته از معلمان تا پایان شهریورماه امسال محاسبه و تسویه می‌شود.

مجتبی زینی‌وند در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در جمع موسسان مدارس و مراکز غیردولتی استان،‌ اظهار کرد: تعیین شهریه مدارس غیردولتی به کارگروه‌های مناطق آموزش و پرورش واگذار می‌شود.

وی افزود: براساس ماده ۱۵ قانون تاسیس مدارس غیردولتی کارگروه مناطق آموزش وپرورش براساس اقتضائات محلی و شرایط منطقه‌ای، شهریه مدارس غیردولتی را تعیین می‌کنند.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از تنظیم دستورالعمل نظارت و بازدید از مراکز غیردولتی نیز خبر داد و گفت: در این دستورالعمل ارزیابی موسس، ارزیابی منطقه و ارزیابی استان و کشور به خوبی تبیین شده است.

این مقام مسئول در ادامه از آغاز پرداخت معوقات معلمان مدارس خرید خدمات آموزشی ظرف هفته آتی اشاره و تشریح کرد: حقوق این معلمان که از گذشته باقی مانده، از هفته آینده پرداخت می‌شود، این در حالیست که معوقات آنها تا پایان شهریور ماه ۹۶ امسال محاسبه و تسویه می‌شود.

زینی‌وند در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ویژه معلمان مدارس خرید خدمت در هفته آینده راه‌اندازی و موضوع بیمه و نحوه پرداخت آنها نیز حل می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد