افزایش نرخ باسوادی در استان تهران

کد خبر: 766909

دبیر شورای پشتیبانی سواد آموزی استان تهران گفت: نرخ باسوادی در استان تهران 2.4 درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: عبدالرضا فولادوند راد دبیر شورای پشتیبانی سواد آموزی استان تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه سواد آموزی که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در هجدهم آذرماه شورای پشتیبانی سوادآموزی تشکیل شد و مقرر شد تا برای ریشه کن کردن بی سوادی در سال جاری اقداماتی انجام شود.

وی افزود: استان تهران بر اساس آخرین سرشماری ١٣ میلیون و ٢٦٧ هزار و ٦٣٧ تن جمعیت دارد.

دبیر شورای پشتیبانی سوادآموزی استان تهران عنوان کرد: بالغ بر 12 میلیون تن از جمعیت کشور بالای 6 سال سن دارند و از این تعداد 11 میلیون و 258 هزار و 490 تن باسواد هستند، همچنین 854 هزار و 95 تن بی‌سواد داریم‌ که به طور متوسط از هر 100 نفر 93 تن باسواد و 7 تن بی سواد هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: نرخ باسوادی در استان تهران 2.4 درصد‌ افزایش‌ یافته است.

فولادوند در پایان گفت: برای ریشه‌ کن کردن بی سوادی تلاش آموزش و پرورش به تنهایی کافی نیست و برای از بین بردن بی‌سوادی به عزم ملی نیاز است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد