توصیه رییس پلیس پایتخت به هنرمندان

کد خبر: 748753

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه رفتار و گفتار هنرمندان می تواند آموزنده باشد، گفت: هنرمندان در جامعه الگو هستند و رفتار خوب و بد آنها تاثیرگذار خواهد بود.

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی در دیدار با جمعی از هنرمندان بیان داشت: اعتقاد و باور من بر این است تا پلیس اجتماعی نشود و اعتبار ، مقبولیت و مشروعیت را نزد افکار عمومی به دست نیاورد، نمی تواند ماموریت خود را خوب انجام دهد و این امر زمانی میسر می شود که ارتباطی منظم و منطقی با اقشار مختلف مردم داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی جامعه محوری و مردم مداری را به عنوان دکترین خود انتخاب کرده است، عنوان داشت: در نگاه و منظر پلیس، مردم یکسان هستند ؛ پلیس خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و تنها مخلان نظم و امنیت که به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش مردم هستند با سرپنجه قدرت پلیس مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه رفتار و گفتار هنرمندان می تواند آموزنده باشد عنوان داشت: هنرمندان در جامعه الگو هستند و رفتار خوب و بد شما تاثیر گذار خواهد بود چرا که هنرمندان در فرهنگ سازی جامعه نقش بزرگ و بی بدلیلی دارند.

سردار رحیمی با اشاره به ارتقا سطح کمی و کیفی در ساختار پلیس جمهوری اسلامی ایران، افزود: پلیس ما با پلیس های دیگر اصلا قابل مقایسه نیست بلکه مقتدرترین و مردمی ترین پلیس است.

وی با اشاره به اینکه هدف ما حفظ و گسترش احساس امنیت در جامعه است و بسیاری از مسائل انتظامی را با رویکرد اجتماعی مدیریت می کنیم ، بیان داشت: ما پاک ترین، مقتدرترین، سالم ترین و قدرتمندترین پلیس دنیا را داریم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امروز پلیس از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و روستاها حضوری فعال و موثر دارد، عنوان داشت: پلیس بیشترین حجم ماموریت و پراکندگی را نسبت به همه سازمان ها دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد