هشدار؛ در قسمت بار کامیون و وانت سوار نشوید!

کد خبر: 739870

نماینده وزیر کشور به سوار شدن مسافران در قسمت بار خودروها هشدار داد و گفت: از نیروهای بومی شهرهای مرزی برای جابجایی مسافران استفاده شود.

خبرگزاری مهر: محسن مسلم خانی نماینده وزیر کشور در جلسه هماهنگی طرح ترافیکی ویژه اربعین، اظهار داشت: امسال ۲۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از سوی وزارت کشور توسط شهرداری‌ها پیش بینی شده که از این تعداد ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس در داخل کشور و حدود یک هزار دستگاه نیز در خاک کشور عراق به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

به گفته وی، این اتوبوس‌ها حدود ۵ هزار نفر نیروی انسانی نیز دارد که شامل عوامل اجرایی، راننده ستادی، افراد فنی و ... می‌شود؛ اتوبوس های مزبور همگی دارای برچسب وزارت کشور هستند. وی به کلیه رانندگان اتوبوس‌ها و زائران، توصیه کرد: حتما به شکل کاروانی حرکت کنند، همچنین باید اکیپ فنی در داخل و نیز خارج کشور همراه این اتوبوس‌ها باشد.

وی با بیان اینکه از نیروهای بومی شهرهای مرزی برای جابجایی مسافران استفاده شود، به " سوار شدن مسافران در قسمت بار کامیون ها و وانت بارها" اشاره وتاکید کرد: با توجه به خطرناک بودن این موضوع، پلیس باید ضمن ورود به این مسئله، از انجام چنین اقدامی جلوگیری کند.

مسلم خانی گفت: دستگاه‌ها و بخش‌های مختلفی در وزارت کشور در اربعین مسئولیت دارند که همگی در آماده باش کامل هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد