مسیر جذب معلم از طریق حق‌التدریس بسته نشده است

کد خبر: 738690

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس گفت: مسیر جذب معلم حق‌التدریس بسته نشده است؛ واقعیت این است که تعدادی معلم در آموزش و پرورش وجود دارند که ممکن است آموزش به اندازه کافی ندیده باشند و جای پای محکمی هم ندارند.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس اظهار داشت؛ مسیر جذب معلم حق‌التدریس بسته نشده است؛ واقعیت این است که تعدادی معلم در آموزش و پرورش وجود دارند که ممکن است آموزش به اندازه کافی ندیده باشند و جای پای محکمی هم ندارند.

محمد بیرانوندی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس در خصوص «الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش» اظهار داشت: پیشنهاد اصلی این طرح با من بوده است اما فعلاً نمی‌توان درباره جزئیات صحبت کرد، متن نهایی جزئیات دقیقاً مشخص نیست و بعد از بررسی‌ها در کمیسیون مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش «تصویب ممنوعیت به‌کارگیری حق‌التدریس در آموزش و پرورش» بیان داشت: مسیر جذب معلم حق‌التدریس بسته نشده است؛ واقعیت این است که تعدادی معلم در آموزش و پرورش وجود دارند که ممکن است آموزش به اندازه کافی ندیده باشند و جای پای محکمی هم ندارند.

بیرانوندی در پاسخ به این پرسش که «رویکرد این طرح تعلیم و تربیتی است یا ایجاد اشتغال» گفت: این معلمان شاغلند اما تکلیف آنها مشخص نیست و ما باید به آنها بابت کارشان اطمینان بدهیم.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس ادامه داد: معلمان حق‌التدریس سال 94 هم شامل این طرح خواهند بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد