دستگیری سارق یازده ساله و اعتراف به ۹ فقره سرقت

کد خبر: 675792

جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سال گذشته، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری پسربچه یازده ساله ای که مرتکب ۹ فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان محلات شده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه پلیس، جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سال گذشته، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ، سارق که نوجوانی یازده ساله بود را شناسایی و دستگیر کرده و برای تحقیقات بیشتر به یگان انتظامی انتقال دادند. بیرانوند بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های به عمل آمده و ارائه دلایل و مدارک، لب به اعتراف گشود. فرمانده انتظامی شهرستان محلات ادامه داد: این نوجوان به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرهای محلات و نیمور با همدستی دو جوان دیگر اعتراف کرد. بیرانوند افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد