زمان ارائه خدمات خط ۵ مترو در ایام نوروز تغییر می‌کند

کد خبر: 645684

قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران از تغییر زمان خدمات رسانی خط ۵ مترو در ایام نوروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: علی عبدالله‌پور با اشاره به خبر تغییراتی در زمان خدمات رسانی خط 5متروی تهران گفت: برای استفاده بهینه از فرصت تعطیلات نوروز جهت انجام عملیات‌های بهسازی خط 5 مترو تهران، ساعات ارائه خدمات به مسافران در این ایام تغییر خواهد کرد.
وی ادامه داد: پس از بحث و گفتگو با همکاران فنی سعی شد تا برنامه زمانی تدوین شود که ضمن ارائه سرویس دهی حداکثری به مسافران خط تهران- کرج، بتوانیم زمان بیشتری را به انجام عملیاتهای عمرانی اختصاص دهیم.
قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص نحوه سرویس دهی در خط 5 مترو تهران در ایام نوروز گفت: در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین؛ ساعت ارائه خدمات به مسافران در خط 5 مترو از ساعت 8 تا 18 خواهد بود.
وی با تاکید براینکه فاصله گذر حرکت قطارها نسبت به برنامه قبلی تغییری نخواهد کرد افزود: از 5 تا 9 فروردین که روزهای کاری محسوب می‌شوند، آغاز حرکت قطارها از ساعت 6 بامداد خواهد بود و سرویس دهی مترو تا ساعت 20 ادامه خواهد یافت.
عبدالله پور با بیان اینکه در روز طبیعت مسافران بیشتری از خط 5 مترو تهران استفاده می‌کنند خاطر نشان کرد: 13 فروردین ارائه خدمات از ساعت 5 صبح آغاز می‌شود و حرکت قطارها در خط تهران- کرج تا ساعات 22 ادامه می‌یابد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، به گفته قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران با اعمال این تغییرات، راندمان عملیات‌های بهسازی خط 5 نسبت به شرایط فعلی افزایش پیدا خواهد کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد