واژگونی تریلر نفت‌کش در محور پلدختر - اندیمشک

کد خبر: 561120

یکدستگاه تریلر نفت‌کش در محور پلدختر- اندیمشک واژگون شد و راننده آن در آتش سوخت.

خبرگزاری تسنیم: یکدستگاه تریلر نفت‌کش در محور پلدختر- اندیمشک واژگون شد و راننده آن در آتش سوخت.
علی‌محمد یعقوبی مسئول آتش‌نشانی شهرداری پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رابطه با این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه تریلر نفت‌کش در جاده پلدختر- اندیمشک ( انتهای حوزه استحفاظی لرستان) واژگون شد.
وی افزود: این تریلر حامل نفت کوره که از اندیمشک به سمت پلدختر در حرکت بود پس از واژگونی دچار حریق شد و راننده آن زنده‌زنده در میان شعله‌های آتش سوخت.
وی بابیان اینکه جسد راننده تریلر نفت‌کش به‌وسیله اورژانس 115 به شهرستان اندیمشک انتقال یافت، عنوان کرد: بیش از 90 درصد جسد این راننده دچار سوختگی شده بود.
مسئول آتش‌نشانی شهرداری پلدختر به اعزام دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی برای مهار این آتش‌سوزی اشاره کرد و گفت: تیم‌های آتش‌نشانی شهرستان پلدختر و اندیمشک برای اطفاء این حریق حضور یافتند.
وی بابیان اینکه این واژگونی سبب آلودگی محیط‌زیست شده است، بیان کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد