قتل پدر و خواهر به خاطر دیدن تلویزیون!

کد خبر: 548231

پسر جوانی که برای دیدن برنامه موردعلاقه‌اش با خواهرش درگیر شده و او و پدرش را به قتل رسانده ‌است، درحالی‌که به‌شدت گریه می‌کرد، از کارش ابراز پشیمانی کرد.

روزنامه شرق: پسر جوانی که برای دیدن برنامه موردعلاقه‌اش با خواهرش درگیر شده و او و پدرش را به قتل رسانده ‌است، درحالی‌که به‌شدت گریه می‌کرد، از کارش ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش خبرنگار ما، فروردین سال گذشته، کشف اجساد پدر و دختری به مأموران پلیس ١١٠ تهران گزارش شد.
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول به نام رحیم، بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه قفسه سینه و دخترش آذین نیز بر اثر خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده‌اند.
پس از تشکیل پرونده مقدماتی، پلیس تحقیقات خود را آغاز و از پسر خانواده به نام همایون بازجویی کرد. او گفت: پس از ورود به خانه با صحنه جنایت روبه‌رو شدم و موضوع را به پلیس اطلاع دادم. ديشب در منزل یکی از دوستان و بستگان بودم و حتی با یکدیگر به سینما رفتیم تا اینکه امروز (روز پیداشدن اجساد)، پس از دیدن مسابقه فوتبال به خانه آمدم؛ زمانی که در خانه را باز کردم، با جسد پدرم و خواهرم روبه‌رو شدم.
با توجه به اظهارات همایون، دوستی که با او بود، بازجویی شد و پسر جوان در اظهاراتش ضمن تأیید گفته‌های همایون گفت: ظهر شنبه ١٥ فروردین، من و همایون بعدازظهر با یکدیگر بودیم که همایون عنوان کرد به خانه بازمی‌گردد. بعد از جداشدن از همایون سراغ کارهای خودم رفتم و بعد از کار با او هماهنگ کردم که شب برای خوردن شام با هم بیرون برویم؛ یکی از دوستان مشترکمان با من تماس گرفت تا آن شب را همراه من و همایون باشد. آن شب را با هم بودیم و فردای آن روز هم بعد از صرف ناهار و دیدن مسابقه فوتبال، به سمت خانه همایون رفتیم و او در مقابل خانه پیاده شد؛ چند دقیقه بعد زنگ زد و از من خواست برگردم و وقتی وارد خانه شدم، اجساد را دیدم و بلافاصله پلیس را باخبر کردیم.
هرچند همایون مدعی‌ بود زمان قتل در خانه نبوده اما آثار جراحت روی بدنش مأموران را مشکوک کرد و همایون بازداشت شد. او بعد از انجام چندین جلسه بازجویی به قتل پدر و خواهرش اعتراف کرد و به این ترتیب کیفرخواست علیه متهم صادر شد و روز گذشته متهم پای میز محاکمه رفت.
در ابتدای جلسه رسیدگی با توجه به اینکه مادربزرگ همایون بعد از قتل فوت شده ‌بود، عمه‌ها و عمویش به‌عنوان ولی‌ دم در جایگاه حاضر شدند؛ سه عمه درخواست قصاص نکردند، یک نفر بدون شرط رضایت داد و دو نفر دیگر درخواست دیه کردند اما عموی متهم گفت درخواست قصاص دارد.
وقتی نوبت به همایون رسید، درحالی‌که به‌شدت گریه می‌کرد و ناراحت بود و به‌سختی صحبت می‌کرد، اتهام قتل را قبول کرد و گفت: روز حادثه کنترل تلویزیون را از خواهرم گرفتم تا شبکه را عوض و یک برنامه دیگر نگاه کنم. اما او عصبانی شد و از روی تلویزیون دوباره شبکه را عوض کرد، من هم او را به اتاق بردم و در را رویش بستم. او به من حمله کرد و من را چنگ زد اما من بیرون آمدم و در را بستم؛ بعد از چند دقیقه بیرون آمد و با چاقو به من حمله کرد. چاقو را گرفتم و در سینک ظرف‌شویی انداختم، دوباره خواهرم را به اتاق بردم و بعد با پدرم تماس گرفتم و گفتم آذین دوباره عصبی شده و به من پرخاش می‌کند؛ بعد که قطع کردم، متوجه شدم دستم خونی است. آذین با چاقو من را زخمی کرده ‌بود، خیلی عصبانی شدم. به اتاق رفتم و با او درگیر شدم و وقتی روی زمین افتاده ‌بود، خفه‌اش کردم. می‌خواستم موضوع را خودکشی نشان دهم، به همین دلیل هم ملحفه‌‌ای را پاره و از سقف آویزان کردم که موضوع را خودکشی نشان دهم؛ در همین حین پدرم وارد خانه شد. متهم گفت: خواستم از بالکن فرار کنم؛ نتوانستم و با چاقو پدرم را زدم. بعد جسد خواهرم را از سقف آویزان کردم تا این‌طور نشان دهم که او پدرم را با چاقو کشته و بعد خودش را حلق‌آویز کرده ‌است. وقتی جسد او را آویزان می‌کردم، استفراغ کرد و فهمیدم او آن موقع زنده ‌بوده ‌است.
متهم که به‌شدت اشک می‌ریخت، گفت: با دوستانم بیرون رفتم و ٢٤ ساعت بیرون از خانه بودم؛ وقتی برگشتیم به دوستم زنگ زدم که پدر و خواهرم را کشته‌اند. می‌خواستم این‌طور وانمود کنم که آذین این‌ کار را کرده و خودکشی کرده‌ است. بعد هم پلیس را باخبر کردیم اما از روی زخم روی دستم مأموران موضوع را متوجه شدند.
من از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم و از زمان این حادثه به‌شدت در عذاب هستم و اصلا حالم خوب نیست. راستش روی این را ندارم که درخواست بخشش کنم؛ از اولیای ‌دم خجالت می‌کشم؛ از عمه‌هایم ممنونم که درخواست قصاص نکردند و از عمویم خواهش می‌کنم اگر می‌تواند من را ببخشد؛ وگرنه حلالم کند.

بعد از متهم وکیل‌مدافع او در جایگاه حاضر شد و با توجه به وضعیتی که موکلش داشت، از عموی موکلش خواست او را ببخشد. با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد