تشکیل کارگروه تامین‌اجتماعی و حوزه‌ علمیه

کد خبر: 309915

کارگروه مشترک سازمان تأمین‌اجتماعی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با هدف بررسی مسائل مربوط به بیمه طلاب و روحانیون تشکیل شد.

مهر: دکتر رضا امینی مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در نخستین جلسه این کارگروه که در محل مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار شد، گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یکی از کارفرمایان بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی است.

وی افزود: مجموعه تأمین‌اجتماعی کشور احترام خاصی برای قشر فرهیخته روحانیت قائل است و همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به طلاب ارائه نماید.

امینی اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی با دوراندیشی و اتخاذ تدابیر ویژه توانسته با صلابت خدمتگزار تمام بیمه‌شدگان باشد.

وی خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی بیمه‌شدگان در درجه اول اهمیت قرار دارد و به همین منظور با نظر مساعد مدیریت عامل سازمان، قوانین مربوط به کمیسیون‌های پزشکی درحال بازنگری است.

امینی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح ارائه لیست اینترنتی توسط کارفرمایان گفت: با آماده شدن تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم تا پایان سال‌جاری، تمامی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی به صورت اینترنتی ارائه می‌شود.

معاون مسکن و تأمین‌اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور نیز در این نشست روحانیون را پشتوانه فکری انقلاب شکوهمند اسلامی برشمرد و گفت: قشر روحانیت به دنبال ترویج و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) است و این امر وظیفه مدیران و مسئولان را در پیگیری امور مربوط به روحانیون دوچندان می‌کند.

حجت‌الاسلام هادی اکبری خواستار تعامل بیشتر سازمان تأمین‌اجتماعی با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شد و افزود:‌ تعامل روزافزون تأمین‌اجتماعی و مرکز خدمات می‌تواند منشأ اثرات پربرکت برای بیمه‌شدگان و به ویژه طلاب باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد