اعلام جرم دادستان زاهدان علیه ایرانسل

کد خبر: 275220

محمد مرزیه اظهار داشت: در راستای انجام تکلیفی که بر عهده داریم و به عنوان مدعی العموم با مسئله اخیر برخورد می کنیم و رسیدگی به اتهام شرکت ایرانسل در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه امروز یکشنبه خود نوشت: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان علیه مدیرعامل شرکت ایرانسل به اتهام تشویش اذهان عمومی و اهانت به مقدسات اعلام جرم کرد. محمد مرزیه اظهار داشت: در راستای انجام تکلیفی که بر عهده داریم و به عنوان مدعی العموم با مسئله اخیر برخورد می کنیم و رسیدگی به اتهام شرکت ایرانسل در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

وی افزود: فتوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تصریح دارد که اهانت به مقدسات اهل سنت حرام شرعی و تخلف قانونی است و لذا اقدام شرکت ایرانسل در صورت اثبات، جرم و خلاف قانون تلقی می گردد.گزارش خبرنگار خراسان حاکی است حجت الاسلام والمسلمین رضا ایمانی خواه، مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان نیز گفت: طلاب و دانشجویان حوزه های علمیه سراسر استان نیز با محکوم کردن این اقدام، خواستار پیگیری قاطع و برخورد جدی با عوامل این حرکت ناپسند شدند تا در آینده دیگر شاهد چنین اقدامات تفرقه انگیزی نباشیم.شرکت ایرانسل با بدسلیقگی و بی دقتی در طراحی یکی از سوالات مسابقه پیامکی خود در چند روز گذشته موجب واکنش هایی از سوی هموطنان اهل سنت در سیستان و بلوچستان شده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد