جامعه ما به طراح لباس احساس نیاز نمی‌کند

کد خبر: 226123

امیرحسین مهدی زاده با مثبت ارزیابی کردن برپایی نمایشگاه مد و لباس اظهار داشت: اگر برپایی چنین نمایشگاه‌هایی تداوم داشته باشد، می‌تواند مفید باشد ولی انجام کارهای مقطعی سودی ندارد.

فارس: یک طراح لباس گفت: در حال حاضر جامعه ما در درون خود به طراح مد و لباس احساس نیاز نمی‌کند. تولیدکنندگان آنچه را مردم می‌خواهند، تولید می‌کنند و به نظر می‌رسد هنوز جامعه ما نیازی برای طراحی لباس حس نمی‌کند.
امیرحسین مهدی زاده با مثبت ارزیابی کردن برپایی نمایشگاه مد و لباس اظهار داشت: اگر برپایی چنین نمایشگاه‌هایی تداوم داشته باشد، می‌تواند مفید باشد ولی انجام کارهای مقطعی سودی ندارد. وی در خصوص ارتباط بین طراحان و تولیدکنندگان لباس، گفت: تولیدکنندگان آنچه را مردم می‌خواهند، تولید می‌کنند و به نظر می‌رسد هنوز جامعه ما نیازی برای طراحی لباس حس نمی‌کند. مهدی زاده ادامه داد: زمانی که نمایشگاهی برگزار می‌شود حتماً باید پیگیری‌های لازم صورت پذیرد و پس از اتمام دوره نمایشگاه، مسئولان با طراحان همچنان در ارتباط بمانند. این طراح خاطرنشان کرد: در تمام دنیا زمانی که صحبت از مد و لباس می‌شود، در مکانی ثابت حداقل هر چند ماه یکبار یک نمایشگاه برگزار می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد