گردوخاک مهمان مناطق جنوبی | رگبار و رعد و برق در استان های شمالی + نقشه

کد خبر: 1299694

در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، رشد ابر، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

گردوخاک مهمان مناطق جنوبی | رگبار و رعد و برق در استان های شمالی + نقشه

در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، رشد ابر، رگبار و رعد و برق  رخ خواهد داد.

 در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب و غرب کشور  وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مهر، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه و فردا دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین، (سه شنبه، ۱۲ تیرماه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و (چهارشنبه، ۱۳ تیرماه) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت دوشنبه و سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در جنوب غرب و غرب کشور نیز اتفاق خواهد افتاد.

دریای خزر و شرق دریای عمان طی دو روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۶ درجه سانتیگراد و فردا قسمتی ابری، وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد