بازگشایی مرز بیله‌سوار برای ورود زائران اربعین

کد خبر: 1173532

مدیر‌کل امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل با بیان اینکه مرز بیله‌سوار برای ورود زائران اربعین بازگشایی شد، گفت: در هیچ مقطعی برای ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان از مرزهای استان محدویتی نداشته‌ایم.

بازگشایی مرز بیله‌سوار برای ورود زائران اربعین

علی محبوبی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر مرز بیله‌سوار برای ورود زائران امام حسین(ع) باز است و تصمیمات مقامات کشوری نیز عدم ورود و خروج برای پیشگیری از بیماری کرونا بوده است که در این زمینه نیز هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: در هیچ مقطعی برای ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان از مرزهای استان محدویتی وجود ندارد و در حال حاضر نیز هیچ محدودیتی برای اتباع جمهوری آذربایجان ایجاد نکرده‌ایم بلکه اقدامات لازم برای استقبال از آن‌ها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بدون هیچ مشکلی ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان رقم بخورد.

مدیر‌کل امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل گفت: هیچ محدودیتی در ارتباط با پیاده‌روی و سفر زائران امام حسین(ع) از کشور جمهوری آذربایجان وجود ندارد و در این زمینه تصمیمات مسئولان کشوری مبنی بر تشدید نظارت‌ها بر ورود و خروج اتباع در طول 2 ماه اخیر به دلیل عدم تردد و حضور اتباع جمهوری آذربایجان است.

محبوبی‌پور تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای ورود خروج اتباع جمهوری آذربایجان به کار گرفته شده و درصدد هستیم بدون مشکلی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که مراسمات اربعین حسینی به بهترین نحو و بدون مشکل برگزار شود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد