مدارس این استان فردا ۸ دی تعطیل است

کد خبر: 1119295

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس و دیگر مراکز آموزشی در اصفهان و ۱۰ شهر دیگر استان فردا ۸ دی ماه تعطیل اعلام شده است.

مدارس این استان فردا ۸ دی تعطیل است

منصور شیشه فروش با اشاره به پایداری هوا و تشکیل کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در اصفهان اظهار داشت: همه مصوبات روز گذشته این کارگروه برای فردا نیز اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس فعالیت حضوری دانش‌آموزان در تمام واحدهای آموزشی اعم از دولتی، غیردولتی، آموزشگاه‌های زبان، علمی آزاد و مدارس استثنایی و مهدهای کودک در ۱۱ شهر استان تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آموزش حضوری در شهرهای اصفهان، شاهین شهر، خمینی‌شهر، دولت‌آباد، زرین‌شهر، مبارکه، فولادشهر، فلاورجان، کاشان، آران و بیدگل، نجف آباد فردا سه‌شنبه هفتم دی ماه تعطیل و بر همین اساس همه کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: فردا نیز همچون امروز طرح زوج و فرد از درب منازل از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ در کلان شهر اصفهان اجرا می‌شود.

هنوز اجازه استفاده از مازوت صادر نشده است

شیشه فروش ادامه داد: خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در تمامی معابر کلان شهر اصفهان و شهرستان‌های همجوار توسط مأموران و دوربین‌ها در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون و فک پلاک می‌شوند؛ همچنین هرگونه فعالیت عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در کلان شهر اصفهان ممنوع است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی بر این باورند که در دو صنعت بزرگ استان به ویژه فولاد مبارکه و ذوب آهن استفاده از مازوت انجام می‌شود، نظر شما چیست، گفت: تاکنون بر اساس اعلام اداره حفاظت محیط استان اصفهان اجازه استفاده از مازوت در شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان صادر نشده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد