دستاوردهای جدید ارتش سوریه در محور ادلب

کد خبر: 765030

رسانه‌ جنگ سوریه اعلام کرد، ارتش این کشور و نیروهای هم‌پیمان آن به عملیات خود در حومه جنوب شرقی ادلب ادامه داده و بر روستای المشیرفه در شمال دو روستای "ام تریکیه" و "ام خزیم" تسلط یافتند. آنها بعد از درگیری با جبهه النصره و گروه‌های مرتبط با آن این پیروزی را محقق کردند.

دستاوردهای جدید ارتش سوریه در محور  ادلب

خبرگزاری ایسنا: ارتش سوریه امروز (پنجشنبه) در ادامه عملیات خود در محور حومه ادلب بر روستای المشیرفه در شمال دو روستای "ام ترکییه" و "ام خزیم" مسلط شد.

به گزارش سایت النشره، رسانه‌ جنگ سوریه اعلام کرد، ارتش این کشور و نیروهای هم‌پیمان آن به عملیات خود در حومه جنوب شرقی ادلب ادامه داده و بر روستای المشیرفه در شمال دو روستای "ام تریکیه" و "ام خزیم" تسلط یافتند. آنها بعد از درگیری با جبهه النصره و گروه‌های مرتبط با آن این پیروزی را محقق کردند.

ارتش سوریه همچنین در این محور بر دو روستای "الضبعة" و"المغارة" در شمال "گردان دفاع جوی المهجوره" و نیز بر "تل المقطع" که یک منطقه استراتژیک بوده و بر روستای ابو دالی از سمت جنوب شرقی مشرف ‌است، تسلط یافت.

همزمان با این پیشروی نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع النصره را در التمانعه و اطراف خان شیخون و خان السبل و معر دبسه در حومه ادلب هدف گرفت. همچنین مواضع تروریست‌ها در ابو دالی و عطشان در حومه شمالی حماه هدف حملات نیروی هوایی سوریه قرار گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد