المالکی: بارزانی همه دوستان خود جز اسرائیل را از دست داد

کد خبر: 738534

نوری المالکی، معاون رئیس جمهور عراق در یک گفتگوی تلویزیونی تاکید کرد: مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق همه دوستان خود به جز اسرائیل را از دست داده و تنها مانده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون رئیس جمهور عراق تاکید کرد، رئیس اقلیم کردستان بدون دوست و حامی باقی مانده و دوستی جز رژیم صهیونیستی ندارد.

به گزارش بوابة الاهرام، نوری المالکی، معاون رئیس جمهور عراق در یک گفتگوی تلویزیونی تاکید کرد: مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق همه دوستان خود به جز اسرائیل را از دست داده و تنها مانده است.

وی در ادامه افزود، سیاست بارزانی هیچ دوست و همپیمانی برای او باقی نگذاشته است.

المالکی با بیان اینکه استان کرکوک نمی‌تواند جزئی از اقلیم کردستان باشد، خواهان تشکیل دولت دوم در اقلیم شده و وجود دو دولت در اقلیم کردستان را بهتر از یک دولت دانست.

وی در ادامه افزود: اقلیم کردستان از اوضاع سیاسی کشور برای تقویت نفوذ خود سوء استفاده کرد و نیروهای پیشمرگ نیز تنها از مناطق خود دفاع کردند و منطقه ای را آزاد نکردند و همه‌پرسی نیز آشکارا جرأت کردها برای افزایش نفوذ خود در عراق را نشان داد.

این مقام مسئول اعلام کرد: کمک ایران به حمایت از اتحاد عراق هیچ ضرری ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد