احضار سفرای چند کشور اروپایی به وزارت خارجه ترکیه

کد خبر: 737267

وزارت خارجه ترکیه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در واکنش به رفتار کشورهای اروپایی در نادیده گرفتن تظاهرات روز گذشته گروهک تروریستی «پ‌ک‌ک»، سفرای این کشورها در آنکارا احضار خواهند شد.

خبرگزاری مهر: وزارت خارجه ترکیه در واکنش به تظاهرات روز گذشته عناصر گروهک تروریستی «پ‌ک‌ک» در برخی از کشورهای اروپائی اعلام کرد که سفرای آنها در آنکارا را احضار خواهد کرد.

به گزارش آناتولی، وزارت خارجه ترکیه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در واکنش به رفتار کشورهای اروپایی در نادیده گرفتن تظاهرات روز گذشته گروهک تروریستی «پ‌ک‌ک»، سفرای این کشورها در آنکارا احضار خواهند شد.

در بیانیه منتشره از سوی وزارت خارجه ترکیه در این خصوص آمده است: بار دیگر شاهد کمک کشورهای اروپایی به گروهک تروریستی «پ‌ک‌ک» جهت عرض اندام و استفاده از نمادهای‌شان که در برخی از کشورها به اشغال ساختمان‌های دولتی نیز منجر شده است؛ بودیم.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: این گروهک در فهرست گروهک های تروریستی در اتحادیه اروپا قرار دارد. بنابراین تظاهرات آنها نشانگر مساعدت برخی کشورها برای تقویت و سازماندهی آن‌هاست.

وزارت خارجه ترکیه در این بیانیه می افزاید: بدین وسیله به مخاطبان خود در اتحادیه اروپا خاطرنشان می‌کنیم که اتخاذ تدابیر در برابر گروه تروریستی «پ‌ک‌ک»، نه تنها برای ترکیه بلکه برای کشورهای عضو این اتحادیه نیز حائز اهمیت است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد