تقدیر یک نهاد حقوق بشری از اقدامات حشدالشعبی

کد خبر: 555460

سازمان بین‌المللی «ندای ژنو»، از اقدامات بشردوستانه نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) با غیرنظامیان این کشور و همینطور کمک به آوارگان طی جنگ علیه گروه تروریستی «داعش» جنایتکار، قدردانی و تشکر کرد.

سرویس بین‌الملل فردا: سازمان بین‌المللی «ندای ژنو»، از اقدامات بشردوستانه نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) با غیرنظامیان این کشور و همینطور کمک به آوارگان طی جنگ علیه گروه تروریستی «داعش» جنایتکار، قدردانی و تشکر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الحشد، تیم اطلاع رسانی جنگ عراق و مجموعه‌ای از مبارزان نیروهای «سرایا الجهاد» - که یکی از شاخه‌های الحشد الشعبی است- در کارگاهی آموزشی با عنوان «حمایت از مردم غیر نظامی طی جنگهای مسلحانه» شرکت کرده بودند. گفتنی است این کارگاه آموزشی توسط کارشناسان حقوق بشر سازمان بین‌المللی ندای ژنو برگزار شده بود که اساتید قوانین بین‌المللی و حقوق بشر در این کارگاه اظهاراتی را مطرح کردند.
محورهای اساسی مطرح شده در این کارگاه معرفی سازمان ندای ژنو و برخی اصول حقوق بین‌الملل بود.علاوه بر این شرح مفصلی از قوانین درگیریهای مسلحانه و اصول حمایت از کودکان در جنگها در آن ارائه شد.
در این کارگاه مستندی کوتاه که توسط تیم اطلاع رسانی نیروهای سرایا الجهاد تولید و به زبان انگلیسی ترجمه شده بود، پخش شد. همچنین کمک‌ رسانی به آوارگان عراقی طی مبارزات الحشد الشعبی با گروه تروریستی داعش در این فیلم به تصویر کشیده شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد