پسکوف: کاهش حضور نظامی روسیه به نفع مذاکرات است

کد خبر: 502703

سخنگوی کاخ کرملین کاهش حضور نظامی کشورش در سوریه را به نفع مذاکرات صلح سوریه دانست و تاکید کرد که مسئله کنار رفتن بشار اسد رئیس جمهور سوریه از قدرت در مذاکرات مطرح نیست.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری النشره، دیمیتری پسکوف در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد: کاهش حضور نظامی روسیه در سوریه به نفع روند مذاکرات بین نظام سوریه و معارضان خواهد بود.
وی تصریح کرد: شمار پروازهای هوایی جنگنده های روس در پی توقف اقدامات جنگی کاهش یافته است و لذا باقی ماندن جنگنده های بیشتر در سوریه معنی ندارد.
پسکوف افزود: گزارش های افسران نظامی روس در سوریه در گرفتن تصمیم کاهش شمار نیروها در آنجا دخیل بود و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این تصمیم را بدون هرگونه سازش گرفت.
وی اشاره کرد: پوتین درباره مسئله کاهش حضور نظامی روسیه فقط با بشار اسد رئیس جمهور سوریه مورد بحث قرار داد.
پسکوف در اشاره به بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: مسئله رفتن وی از قدرت در مذاکرات مطرح نیست.
این مسئول روس درباره سرنوشت پایگاههای نظامی روسیه در سوریه گفت: روسیه به فعالیت های نظامی خود در دو پایگاه خود در استان طرطوس و فرودگاه حمیمیم در استان لاذقیه در غرب سوریه ادامه خواهد داد.
پسکوف تاکید کرد که آنها از پایگاههای خود از زمین و هوا و دریا محافظت خواهند کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد