درگیری با مجرمین در مکزیک 13 کشته بر جای گذاشت

کد خبر: 493063

رسانه ونزوئلایی «تله سور» گزارش داد که درگیری بین دو گروه مسلح در مکزیک منجر به کشته شدن ۱۳ نفر شده است.

خبرگزاری فارس: به نقل از «تله‌سور»، درگیری صورت گرفته بین دو گروه جرائم سازمان یافته مکزیکی که بیشتر در شهرستان «سن اییگناسیو» واقع در ایالت «سینالوآ» فعالیت می‌کنند، 13 کشته بر جای گذاشت که 4 نفر از آن‌ها زن هستند.
این اتفاق صبح روز گذشته به وقوع پیوست؛ قربانیان این درگیری مسلحانه نیز از داخل 3 کامیون که به حال خود رها شده بودند، پیدا شدند؛ تاکنون اجساد قربانیان این درگیری شناسایی نشده‌اند.
طبق گزارش‌های دریافتی، در پی تماس تلفنی یک نفر به اداره امنیت ملی مکزیک و گزارش کشف 13 جسد، نیروهای پلیس در محل حادثه حاضر شدند؛ نیروهای ارتش به منظور کشف اجساد عملیاتی را در منطقه آغاز کردند و دست آخر گزارش تلفنی شخص تماس گیرنده مورد تایید قرار گرفت چرا که پلیس موفق به کشف جسد بی جان در مجموع 13 نفر، 4 زن و 9 مرد شد.
نیروهای پزشکی قانونی مکزیک نیز در محل حاضر شده و با بررسی و جمع آوری مدارک به دنبال شناسایی اجساد هستند.
«خسوس سانچر سولیس» یک از مقامات دادگستری مکزیک روز گذشته در سخنانی گفت که طبق اطلاعات به دست آمده در منطقه‌ اصلی وقوع درگیری‌های دو گروه مجرم، امکان دسترسی و استفاده از سرویس تلفن همراه امکان پذیر نمی‌باشد.
طبق اطلاعات دریافتی، آمار بالای قتل و جنایت گزارش شده از ایالت «سینالوآ» در نیمه اول سال 2015 این ایالت در جایگاه دوم خطرناکترین ایالات مکزیک قرار داد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد